Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
پ.ک.ک: عُمر دومین خلیفه سنی ها ۶۰هزار کُرد را قتل و عام کرده است! +تصویر یادداشت
گوناز تی وی: در یادداشت های آموزشی به دست آمده از خانه های سلولی گروه تروریستی پ.ک.ک، نوشته شده است که عُمر دومین خلیفه سنی ها ۶۰هزار کُرد را قتل و عام کرده است.
به گزارش گوناز تی وی، اظهارات درباره ارمنی بودن اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک روز به روز آشکار می شود بطوریکه طرح دور کردن کُردهای مسلمان از دین اسلام از یادداشت های نظامی به دست آمده از خانه های سلولی این گروه تروریستی فاش شد.
طی عملیات های نظامی نیروهای مسلح تورکیه در شرق و جنوب شرق این کشور، از خانه های سازمان یافته گروه تروریستی پ.ک.ک یادداشت هایی به دست آمده است که به دین اسلام توهین شده و دین زرتشتی برای جوانان کُرد تبلیغ می شود.

در یکی از یادداشت های آموزشی گروه تروریستی پ.ک.ک آمده است:" عُمر دومین خلیفه (سنی ها) ۶۰هزار کُرد را قتل و عام کرده است. در آن دوران فشار زیادی بر روی کُردها وارد شده است و به همین دلیل کُردها برای فرار از قتل و عام ها به دین اسلام گرویستند".
بنا براین گزارش گروه تروریستی پ.ک.ک به دلیل نفرت از دین اسلام در روزهای گذشته مسجد کورشونلو را در شهر سور از توابع دیاربکر را به آتش کشیدند و تمامی کتابهای قرآن در داخل این مسجد نیز به خاکستر تبدیل شد.
اعضای این گروه همچنین به کلاسهای آموزش قرآن نیز در مناطق مختلف شهرهای کوچک جنوب شرق تورکیه حمله می کنند که در یکی از این حملات یک کودک کشته شد.
اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک در ماههای اخیر مسجد کاراجا اوغلان را در شهر قاضی آنتب، مسجد کولتور در شهر بیتلیس، مسجد مرکز کوللیه در شهر شیرناک و مسجد تاریخی ۵۰۰ ساله فاتح پاشا را در دیاربکر به آتش کشیده اند.
گوناز تی وی
S.N