Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
زنان نظامی ارتش تورک برای مبارزه با پ‌ک‌ک به منطقه اعزام شده‌اند
گوناز تی وی: زنان نظامی ارتش تورکیه برای مبارزه با پ‌ک‌ک وارد مناطق عملیاتی در جنوب‌شرقی تورکیه شده‌اند و با جسارت بسیار زیاد در حال مبارزه می باشند.

به گزارش گوناز تی وی، سه هزار و سیصد و نوزده زن درجه‌دار در ارتش تورکیه حضور دارند که بخشی از این زنان هم‌اکنون در مناطق عملیاتی جنوب شرق تورکیه در مقابل گروه تروریستی پ‌ک‌ک در حال مبارزه می‌باشند.

این زنان درجه‌دار ارتش تورکیه که پیشتر اکثرا در بخش‌های آموزشی و تحقیقاتی انجام وظیفه میکردند، دیگر در هفته‌های اخیر با در دست گرفتن سلاح‌های سنگین وارد مناطق عملیاتی شده و بر علیه تروریست‌ها میجنگند.

زنان نظامی تورک در سه هفته اخیر در عملیات‌های گسترده ارتش در شهرهای دیاربکیر، جیزره، سیلوپی و شیرناک حضور داشته‌اند که اهداف این عملیات‌ها نیز برچین

داشته‌اند که اهداف این عملیات‌ها نیز برچین خندق ها، از بین بردن موانع و مورد هدف قرار دادن تروریست‌ها بوده است.
اخیرا یکی از سایتهای نزدیک به نیروهای امنیتی تورکیه تصویر یکی از زنان نظامی تورک حاضر در عملیاتهای ضدتروریستی را منتشر کرده و لقب وی را "زیپکین"(ZIPKIN) نامیده است. این سایت نوشته است که این عکس در جریان جستجوی تروریست‌های پ‌ک‌ک در مدارسی که دیگر دانش آموزی ندارند و به سنگرهای تروریستها بدل شده اند، گرفته شده است. در دست این نظامی زن تورک یک تیربار چهار و نیم کیلویی که قدرت شلیک 500 گلوله در دقیقه را دارد، دیده میشود.



گوناز تی وی

H.M