Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
طرح روسیه برای اجرای عملیات نظامی مخفی در خاک تورکیه
Cümə Axşamı, 06.01.2016 06:07
گوناز تی وی: پس از تنش بین روسیه و تورکیه بر سر سرنگونی جنگنده متجاوز روسیه توسط ارتش تورکیه و به دنبال آن اعمال فشار بر تورکیه از سوی روسیه، مقامات روسی طرح انجام عملیات نظامی مخفی در داخل خاک تورکیه را در سر دارند.
به گزارش گوناز تی وی، سایت خبریYour Nesw Wire نزدیک به سرویس اطلاعات روسیهFSB ، این کشور قصد انجام عملیات نظامی مخفی در داخل خاک تورکیه را دارد.

بنا به خبر درج شده در سایت Your Nesw Wire سرویس اطلاعاتی روسیه به همین منظور پیشنهاد اجرای انجام عملیات نظامی مخفی در داخل خاک تورکیه و ایالات متحده آمریکا را به نمایندگان مجلس فدراسیون روسیه ارائه داده است.
این پیشنهاد از سوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حاضر شده است اما پوتین برای دادن فرمان به کماندوهای Spetsnazنیروهای ویژه روسیه برای اجرای عملیات های سری در خارج، باید از مجلس این کشور اجازه بگیرد.
در طرح پوتین آمده است درصورت عدم صدور اجازه از سوی مجلس روسیه به پوتین برای فرستادن نیروهای ویژه Spetsnaz این کشور به تورکیه برای اجرای عملیات های سری، این نیروها برای ایجاد بی ثباتی در تورکیه فرستاده خواهند شد.
پوتین برای قانع کردن نمایندگان مجلس روسیه، سقوط جنگنده این کشور توسط تورکیه را بهانه قرار داده است.
نیروهای Spetsnaz به خرابکاری های خونین، حمله به مراکز استراتژیک و قرارگاههای نظامی و همچنین در حمایت از گروههای تروریستی در جهان مشهور هستند.
این نیروها که وابسته به سرویس اطلاعاتی ارتش روسیه هستند، قبلاً در پاکستان، افغانستان و لبنان با اقدامات خرابکارانه خود باعث مرگ دهها غیرنظامی بیگناه شده اند.
در جنگ روسیه با چچن ها نیز در زمان گروگانگیری در سالن آمفت تئاتر مسکو و قتل و عام در یک مدرسه، این نیروها بدون در نظر گرفتن زن و کودک به اجرای عملیات پرداختند که در این حوادث دهها نفر کشته شدند.
گوناز تی وی
S.N