Skip to main content

اقاى لوايى افكار شما واپس گرا

اقاى لوايى افكار شما واپس گرا
Anonymous

اقاى لوايى افكار شما واپس گرا و ابتدايى "Primitiv" ميباشد :

جداكردن انسانها از هم و طبقه بندى كردن آنها بنام دين، تبار، زبان، نژاد و رنگ ... انديشه اى بجا مانده از عصر جاهليت و ايدولوژى بس ارتجاعى و واپس گرا مى باشد .
دغدغه ى انسان كنونى تقابل و انديشه ى چاره ساز در برابر هجوم بى وقفه ى اپيدمى هاى ناعلاج، ويروس هاى همه گير و مرگ افرين، دگرديسى هاى محيطى و جغرافيايى، كمبود اب اشاميدنى وپيامد هاى ناشى از ان و خشك سالى و نابودى گونه هاى مختلف زيست محيطى و فرامليتى ميباشد . چنين پديده هاى ناگوار، همه و همه موجب ميشودو يا بهتر بگويم مجبور ميكند كه انسان ها با برداشتن و كمرنگ كردن مرزها، اختلافات قومى و نژادى وساير مشكلات، به همديگر نزديك شده تا با اجتماع عظيم و متحد جهانى و يكپارچگى انسانى در برابر حوادث پيشِ رو كه هستى و بقاى همه ى باشندگان روى زمين را به چالشِ سخت و جانسوز ميكشد مقاومت كرده و ادامه ى زندگى خود را هموار كند .
انديشه و افكارى كه قصد جدايى انسان ها را از هم دارد و بر طبل نژاد و تبار وزبان مى كوبد ، بدون ترديد با وقايع و حوادث پيش رو ، انديشه اى ميرا و بى كاربرد هست . نازيها در المان بدستور پيشوايشان " جمجمه سنج" داشتند و سر ادم ها را اندازه مى گرفتند تا مشخص كنند كه طرف اريايى هست يا نه . خوب چى شد ، المان بخش بزرگى از كشورش را از دست داد وهنوز خسارت مى پردازد . ( البته حق تحصيل بزبان مادرى ، فدراتيو بودن و غيره ، حقى انسانى و من نيز هوادار ان هستم ) .