Skip to main content

حربه ای نا جوانمردانه بنانم

حربه ای نا جوانمردانه بنانم
Anonymous

حربه ای نا جوانمردانه بنانم ارتداد و بیرون از دین اسلام و شریعت بودن ابزاز سرکوب برای عده ای است که هنوز اسیر باور های حزبی و دینی هستند. بدون شک ایئین بهائی ائینی ایرانی و انسانی است . کافی است نگاهی به یک خانواده ایرانی اسلام زده داشته باشیم تا عمیق بدبختی فرزندان مسلمیان را در یابیم . برعکس در خانواده بهائی به هنز ادبیات موسیقی و دانش و برابری زن و مرد و باور به همبستگی اجتماعی بها داده میشود و فرزندان ائین بهائی از جهات مختلف با پیروان شریعت محمدی برابرنیستند و همواره در عرصه های مختلف میدرخشند. اسلام از زن یک کنیز و و از مرد ان یک برده میسازد و ازادی انتخاب در دین اسلام اساسن وجود ندارد . حرف مقال است که دین اسلام جریانی ارتجاعی و خرافی ضد ایرانی و ازادی است و ما بیش از 3 دهه است که انرا لمس میکنیم.

حرف مقاله این است که بدون برخورد با دین راه اینده برای جهان اسلام مسدود و بن بست است.قرنها در حوزهای دینی جز خرافات و شمارش نقطه های قران و اداب طهارت و گرفتن خمس و ذکات کاری به نفع انسان انجام نداده اند..
حزب توده به عنوان جریان روش فکری قرن بیستم در کشور ایران پس ا ز تقلب اسلامی همه اعضا بهائی و یهودی خود را از حز ب اخراج کرد و هنوز وامصیبات برای وارتان ها سر میدهند.