Skip to main content

آقای کیانوش توکلی عزیز لطفا

آقای کیانوش توکلی عزیز لطفا
Anonymous

آقای کیانوش توکلی عزیز لطفا کمی احساس مسئولیت کنید و جواب بدهید و رسیدگی کنید.
شما در کامنت خودتان از خوانندگان خواستید که نظرات و انتقادات خودشان را بنویسند. من چند کامنت نوشتم. یکی از کامنتهای من با وجود اینکه توهینی نداشت نقطه چین شد و اعتراض من هم نتیجه ای نداشت و مسئول کامنتها جوابی نداد. الان هم به شما و مسئول کامنتها اعتراض می کنم.
بعد از آن من کامنتی اعتراضی در ساعت 19:37 دیروز نوشتم. ساعت 20:15 دقیقه مراجعه کردم. کامنت آقای بهمن موحدی که در 19:50 دقیقه نوشته شده منتشر شده بود. همینطور در ساعت 20:51 مراجعه کردم. کامنت من منتشر نشده بود و به آن اعتراض کردم. کامنت من چندی بعد از اعتراضم منتشر شد.
امروز هم کامنتی در جواب به جناب ایستا در ساعت 18:13 نوشتم. الان که این اعتراض را می نویسم ساعت 23:45 است. هنوز کامنت من منتشر نشده ولی کامنتهایی که بعد از من نوشته شده اند منتشر شده اند.

معنی این وضعیت این است که باز هم کامنت من سانسور شده است.
لطفا جواب بدهید گرا؟ مگر توهینی در آن وجود دارد؟ کافی است شما با بله و یا نه جواب بدهید. برای من کافیست.
حالا اگر بعد از این کامنت من منتشر بشود نتیجه این می شود که کسانی که تا حالا به صفحه شما مراجعه کرده اند کامنت مرا ندیده اند و از این به بعد هم نخواهند دید. آیا تبعیضی بزرگتر از این در کامنتها سراغ دارید؟
متاسفانه شم و مسئول کامنتهاا نه جوابی به اعتراضها می دهید و نه برایتان مهم است که نظرات کسی سانسور شود. بعد هم ادعا می کنید که هیچ نظر سانسور نمی شود. ولی اگر انصاف داشته باشید خواهید دید که کامنت من به دلیل نظر مخالف مسئول کامنتها سانسور و نقطه چین شده است.
امیدوارم که کمی احساس مسئولیت کنید و به خوانندگانتان احترام بگذارید.