Skip to main content

جناب مسئول کامنتهای گرامی

جناب مسئول کامنتهای گرامی
Anonymous

جناب مسئول کامنتهای گرامی البته کامنتهای توهین آمیز را تا آنجایی که من دیده ام به آن دو کامنت محدود نیستند. من هم متوجه شده ام که بعضی از کامنت نویسان می توانند مستقیما بنویسند و شما بعدا آنها را می بینید. تا آنجایی که من متوجه شدم آقای کردی از جمله این کامنت نویسان است ولی جناب جمال جزو آنها نیست و طبیعتا شما قبل از انتشار کامنت ایشان آن را خوانده اید.
آیا شما کامنت جناب جمال را متشر نکرده اید؟ جنا توکلی هم که می گویند شما مسئول و جوابگو هستید. بالاخره مسئولیت در این سایت به عهده کیست؟
ظاهرا در مورد معنی و مفهوم حرف مفت زدن ما نمی توانیم به توافق برسیم. من به معنی لغوی آن از فرهنگ معین استناد می کنم ولی شما آن را توهین آمیز می دانید. اصولا نمی توان بر روی اینکه چه چیزی توهین است و چه چیزی توهین نیست به توافق کامل رسید.
اگر من حرف بی اساسی بزنم و کسی به من بگوید که حرف مفت می زنی آن را

توهین نمی دانم ولی شما آن را توهین می دانید.
مقایسه بفرمایید بنشینید و بتمرک با حرف مفت چندان بجا نیست. بتمرگ در زبان فارسی مشخصا برای توهین بکار می رود و حرف مفت زدن برای خودش تاریخی دارد مربوط به زمان قاجار.
خطاب به من نوشته اید: «ادعا های شما درباره ی عدم انتشار برخی از کامنت هایتان نیز به کلی نادرست است» و به من نسبت ناصداقتی داده اید. اگر با من و خوانندگان دیگر صادق نیستید لااقل با خودتان صادق باشید. من تمام «ادعا»هایم را با زمان مشخص و موارد مشخص نوشته ام. آیا اگر کامنت آقای موحدی در ساعت 19:50 منتشر نشده بود من می توانستم بدانم که ایشان کامنتی نوشته اند؟
من در کامنت اول خودم از آقایان حاجبی و بهنام اسم برده بودم که سایت را ترک کرده و یا گوشه گیر شده اند و جناب ایستا بطور مشخص این اشخاص را به ایجاد دیکتاتوری در سایت متهم کرده اند. آنوقت وقتی که من از آنها اسم می برم و از جناب ایستا می خواهم که دلایل ادعای خود را بگویند شما آن اسامی را نقطه چین می کنید!
و یا وقتی می نویسم «آیا می توان برای حرف بی پایه و اساس اسم دیگری گذاشت» حرف بی پایه و اساس را هم نقطه چین می کنید.
بالاخره من چطور می توانم نظر خودم را بنویسم و برسانم که حرف یک نفر بی پایه و اساس است؟ از نظر شما که هر حرف مخالف من توهین است!!!
جناب مسئول کامنتها شما نوشته اید: «شما در کامنت پیشین خود از آزادی بیش از اندازه در ایران گلوبال گله کرده بودید و اکنون ادعای سانسور می کنید!»
لطف بفرمایید و به من نشان بدهید که من کجا از آزادی بیش از اندازه در ایران گلوبال گله کرده ام؟ نکند منظور شما آزادی توهین و اتهام است که من از آن گله کرده ام؟