Skip to main content

آخر تو کی هستی که من برای

آخر تو کی هستی که من برای
Anonymous

آخر تو کی هستی که من برای جواب دادن به تو از چند نام استفاده کنم؟ خودت را کی و در چه مقامی فرض گرفته ای؟ اگر مسئول فنی سایت پاسخگو بود، روسیاهی به ذغال می ماند.... افسردگی قلمی! خوب گفتی اما بهتر بود می گفتی افسوس قلمی یا تاسف قلمی..... ولی تو خیال کرده ای آدم دست به قلم، بیکار است که با تو وارد بحث بشود؟ .... این هم اگر پیشرفت کند، به بقیه مشکلاتت اضافه میشود. .... به نوعی می خواهی با این شلوغ کاریها صدای مخالف را خفه کنی. این هم نوعی سانسور است که مسئول مسئولیت پذیر این صفحه بهتر است در قبال آن پاسخگو باشند.

وظیفه ات را خوب تعریف کردی. همان وظیفه گله گوسفندان کتاب مزرعه حیوانات جورج اورول را بر عهده گرفته ای که با داد و قال قصد خفه کردن صداهای مخالف را داشتند. .... انتظار بیشتری هم از تو نمی رفت و نمی رود. دوستان هم مسلک تو در ایران فراوانند. .... در دیکتاتوریهای دیگر هم امثال تو فراوان یافت می شوند. مثلا آنها که سر سخنرانی رهبر کره شمالی آن قدر دست می زنند تا دستهایشان تاول بزند. اما یک چیز را از من داشته باش. دلسوزانه می گم که به کارت بیاد. اگر این جماعت نظیر آن بسیجی معروف به دهان گشاد و امثال و نظایر آنها و اعقاب آنها توانسته باشند جلوی چرخ زمان را بگیرند که تو هم می توانی. .... جای همه ی دیکتاتورهای بزرگ و مینی دیکتاتورهای کمیک و کاریکاتوری که یکجا خود را قاضی و مدعی العموم و مامور اجرای حکم فرض می گیرند همان جاست که گفتم.
قابل توجه مسئولین سایت:این شخص خودش دارد اعتراف می کند که وظیفه خود را ایجاد فشار روانی بر دیگران با ایراد انواع توهین و تحقیر تعریف کرده. حالا ببینید که اعمالش بر هم زننده جو گفتگو هست یانه و طبق معمول غیر پاسخگو باشید.