Skip to main content

من یک بار دیگر آقای کیانوش

من یک بار دیگر آقای کیانوش
Anonymous

من یک بار دیگر آقای کیانوش توکلی را خطاب قرار می دهم و از ایشان استدعا دارم که پاسخگو باشند:
در کامنت من به تاریخ «چهارشنبه, ژانویه 13, 2016 - 00:41» کلمه ای وجود داشت که سانسور شده. پیشتر هم این اتفاق برای من افتاده و همین کلمه سانسور شده بود. من یک بار دیگر این کلمه را که «لمپن بازی» باشد اینجا تکرار می کنم که باز ممکن است توسط مسئول کامنتهای شما سانسور شود (به هر حال شما دسترسی به اصل کامنت خواهید داشت). همین کلمه و یا نظیر همین کلمه در کامنت آقای اقبال اقبالی به تاریخ «سه شنبه, ژانویه 5, 2016 - 23:53» وجود دارد و دو بار هم تکرار شده و کسی هم متعرض اظهار نظر ایشان نشده : «آنها با کوشش جهت گسترش بی فرهنگی و دامن زدن به جدل های فردی- لمپنی...»
«اینگونه افراد تصور می کنند که با برخوردهای لمپنی...»
توضیح دهید لطفا که چرا استعمال یک کلمه برای جناب اقبالی مجاز است و برای من تابو؟

چرا باید این کلمه در کامنت من سانسور شود ولی کسی با «نادان» و «طوطی» و «لمپن» خطاب کردن مخالفین فکری توسط ایشان مشکلی ندارد؟ این هست آزادی بیان مورد ادعای شما جناب توکلی؟ یک بام و دو هوا و برخوردهای سلیقه ای و دلبخواهی و نقض آزادی بیان دیگران توسط مسئول کامنتهای شما از حد صبر و حوصله گذشته است.
ثانیا، اینجا شخصی وجود دارد که خود رسما اعتراف می کند وظیفه اش را ایجاد افسردگی روحی قلمی و ساکت کردن باورمندان به تفکری خاص با توسل به اقسام شیوه های غیر اخلاقی تعریف کرده. چرا جلوی این شخص را نمی گیرید؟ اگر نمی خواهید چنین بکنید، آن اطلاعیه بالای صفحه را برای چه نوشته اید؟
خواهش می کنیم بدون نام بردن از اشخاص حقیقی و حقوقی در کمال امنیت برای خود و دیگران فضایی ایجاد نمائید که بدور از توهین و اتهام و جوسازی و مسموم کردن محیط تبادل نظر باشد
یک شخصی خودش می گوید من می خواهم جوسازی کنم و فضای تبادل نظر را مسموم کنم. گردنم هم کلفت است و مسئول کامنتها هم هوایم را دارد. جواب شما چیست جناب توکلی؟
اگر من پاسخی برای سؤالاتم نگیرم، برای همیشه این سایت را ترک خواهم کرد. چرا که این رویه تفاوتی با توهین مستقیم و انداختن آب دهان به صورت آدم ندارد.