Skip to main content

اکثر میدیا هلندی و خبرنگاران

اکثر میدیا هلندی و خبرنگاران
Anonymous

اکثر میدیا هلندی و خبرنگاران آنها در ترکیه در گزارش خود اعلام نمودند به چه شیوه ای دولت ترکیه بعد از این مدت کوتاه پی برده است که عامل انتحاری سوری بوده است و عضو داعش است در حالی که بر اثر عمل انتحاری، تروریست انتحاری به هزاران تیکه تبدیل و در منطقه وسیعی پخش می شود. اگر فرد تروریست فرض کنیم که حتی کارت شناسائی واقعی هم داشته است پس از انفجار چیری از کارت شناسائی




امروز سه‌شنبه ۲۲ دی‌ماه وقوع انفجاری در مرکز اصلی توریستی شهر استانبول در حوالی مسجد معروف سلطان‌احمد دست‌کم ۱۰ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شده‌اند. برخی رسانه‌های داخلی ترکیه می‌گوید که ۹ تن از ۱۰ تن کشته‌شده از شهروندان آلمانی هستند و در میان زخمیان شهروندان نروژی نیز به‌چشم می‌خورند. اما این خبر هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.
برای اولین بار در تاریخ در کمترین زمان یک رهبر کشور، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری و دولت ترکیه اعلام نمود که این عمل تروریستی توسط یک بمب‌گذار انتحاری اهل سوریه انجام شده است.
این حرکت دولت ترک و اردوغان در میدیای هلندی بخصوص رادیو و تلویزیونهای سراسرسری این کشور مورد تسمخر قرار گرفت.
اکثر میدیای هلندی و خبرنگاران آنها در ترکیه در گزارش خود اعلام نمودند به چه شیوه ای دولت ترکیه بعد از این مدت کوتاه پی برده است که عامل انتحاری سوری بوده است و عضو داعش است در حالی که بر اثر عمل انتحاری، تروریست انتحاری به هزاران تیکه تبدیل و در منطقه وسیعی پخش می شود. اگر فرد تروریست فرض کنیم که حتی کارت شناسائی واقعی هم داشته است پس از انفجار چیری از کارت شناسائی باقی نخواهد مانند.
همه خبرنگاران به این اعتقاد دارند این حرکت دولت و اردوغان یک حرکت سیاسی است. تا به دولتهای اروپائی بگوید اگر تا چند ماه گذاشته شما فکر می کردی که ما در کنار داعش هستیم. حال شما باید خوب بدانید که ما در جبهه اعتلاف برای مبارزه با داعش هستیم. و اوردغان هنوز بە دنبال منطقەی پرواز ممنوعە و ذون در داخل خاک سوریە منطقەی کوردستان سوریە هست این این بمب گذاریهای دیاربکر ، استانبول و آنکارا بە خوبی نشان میدهد کە دست تورکیە برای رسیدن بە اهدافش وجود دارد
هدف از این حرکت شتاب زده و بدون سند و مدرک عامه پسند و علمی، فقط سیاسی و چیزی دیگری نیست