Skip to main content

متاسفانه مرغ شما یک پا بیشتر

متاسفانه مرغ شما یک پا بیشتر
Anonymous

متاسفانه مرغ شما یک پا بیشتر ندارد. هر چند که نیاز و ضرورتی برای این کار نیست، ولی من یک بار دیگر و برای آخر به شما می گویم که من نه پیرم، نه هیچ وقت سیاسی بوده ام که حالا بریده یا نبریده باشم، نه با بیش از یک اسم کامنت می گذارم، نه ساکن غرب و آمریکا هستم، نه راسیست هستم، نه سپراتیست هستم. همه ی اینها تخیلات و تراوشات ذهنی شماست که مثل دون کیشوت مشغول جنگ و جدل با دشمنان خیالی هستید. این درجه از نخوت و اعتماد به نفس که شخصی بدون اینکه حتی طرف مقابل را بشناسد، برایش زندگی نامه بنویسد، براستی حیرت آور است و صرفا از شخصی با سطح فکری شما بر می آید. واقعا نازل بودن سطح سواد سیاسی شما مشکوک است، نه اینکه فقط حیرت آور باشد. جریانات چپ هرگز و تحت هیچ شرایطی مدافع فالانژبازی نبوده اند؛ حتی در سخت ترین شرایط.

هیچ چپی در جهان تحت هیچ شرایطی شعار به غایت فاشیستی ترک به ترکستان و ترکی زدایی نمی دهد و به زبان و هویت ملتها اعلان جنگ نمی کند. حتی جریانات میانه روی ناسیونالیستی هم چنین شعارها و طرحهایی ندارند. بلعکس، محافل اولترافاشیستی، کوکلوس کلانها و نازیها چنین شعارهایی را در محافل خصوصی و یا به همین صورتی که شما انجام میدهید، مطرح می کنند. اینها شعارهای گروههای فشار و مرتجع ترین عناصر است که همواره ابزار ارزان قیمت کلان سرمایه داری برای سرکوب جنبشهای چپ و ایجاد انشقاق در صفوف زحمت کشانی بوده است که به رغم اختلافات طبیعی زبانی و ملیتی و فرهنگی منافع طبقاتی مشترک دارند. ابدا نیاز به توضیح واضحات نیست و خلاصه کنم که این ماسک چپ اصلا به شما نمی آید. با این ماسک به غایت مضحک می شوید.
البته در همه موارد هم پر بیراه نمی گویید. مثلا حق دارید و واقعا با فحاشیها و صحبتهای نازلی که می کنید، خوب جو را مسموم کرده اید. از پس این ماموریت که در داخل ایران امثال انصار حزب الله و یالثارات و قمه کشهای ولایت فقیه عهده دار آنها هستند، با پشتیبانی همه جانبه دوست خوبتان در بخش کنترل کامنتها به شایستگی بر آمدید. آفرین و احسنت بر هر دوی شما و امید اینکه در وظیفه مرتجعانه تان بیش از پیش ثابت قدم و موفق باشید. یک دوست و همفکر دیگر هم دارید البته که صراحتا از خرد کردن دک و دنده تجزیه طلبها سخن می گوید. هم زمان از دموکراسی و آزادی بیان هم دفاع می کند. کسی هم جسارت نگاه چپ به فحاشیهایش ندارد (البته باز به لطف مساعی شایان تقدیر دوست خوبتان در بخش کنترل کامنتها). در جبهه ارتجاع و ضدیت با آزادی انتخاب انسانها بحمدالله جمعتان جمع است. چند تا دوست دیگر هم پیدا کنید تا چماق کشی اینترنتیتان تکمیل شود.
این کامنت آخر من بود خطاب به شما. اگر از کیانوش توکلی پاسخی گرفتم که هیچ. وگرنه همچنان که گفتم این میدان برای شما از طرف من برای همیشه خالی خواهد شد چرا که برای خودم آن قدر احترام قائل هستم که بیش از این در چنین محیط مسموم و یک طرفه ای مورد توهین قرار نگیرم. اما... و اما این را بدانید که اگر هدفتان خدمت به ایران و تمامیت ارضی آن است که هرگز موفق نبوده اید. جریانات پانترک و راسیستهایی مثل شما دقیقا خواهان و دوستدار امثال شما هستند تا راه برای هر گفت و شنودی به کل بسته شود. نه، اگر انجام ماموریت می فرمایید که من الله توفیق.