Skip to main content

آقای یزدانی محترم!

آقای یزدانی محترم!
Anonymous

آقای یزدانی محترم!
کامنت را شخصی با نام مستعار Anonymous را نوشت. پرسش من هم از ایشان بود. نه جنابعالی.
بنا بر این پاسخگو هم می بایست ایشان باشد ، نه شما.
حال که شما ، به عنوان نویسنده ی کتاب خود را موظف به پاسخگویی دیدید. این انتظار از شما می‌رفت که مسئولانه پاسخ دهید.نه آنکه طفره بروید.
من به منبعی که آقای بهنام معرفی کرد، مراجعه کردم. گفت و گو با خانم هما ناطق ، در شماره های ۶۶ و ۶۷ نشریه ی فدایی به عمل آمد، نه شماره های ۶۷ و ۶۸ و ۶۹.
شما ، به عنوان نویسنده ی کتاب ،که از این منابع استفاده کردید ، باید متوجه ی این خطا می شدید و از این بابت ، به شخص محترم با نام مستعارAnonymous تذکر می‌دادید ، یا اینکه دست کم کار بران را در جریان این خطا قرار می‌دادید.

من از شما مؤدبانه خواهش کردم که لطف کنید و بگویید که سخنرانی خانم ناطق در دانشگاه برکلی در چه تاریخی بود و منبع قول تان در مورد این سخنرانی کدام نشریه یا کتاب است؟ اما پاسخ شما ، تنها ساغ اولون! گفتن به آقای بهنام بود. و این یعنی بی‌اعتنایی به پرسشگر ،که مصداق بارز بی نزاکتی است.
نکات نا درست دیگری هم در کامنت آقا یا خانم Anonymous وجود دارد که ظاهراً نباید ربطی به شما داشته باشد.گرچه ، شما به عنوان نویسنده ی آن کتاب ، دست کم می بایست به ایشان متذکر می شدید که در یک مصاحبه ، که پای موضوعات بسیاری به میان می‌آید ، کسی انتظار ندارد پاسخگو، برای هر جمله‌ای که می‌گوید سند تاریخی رو کند.