Skip to main content

با تشکر از مقاله روشنگرانه

با تشکر از مقاله روشنگرانه
Anonymous

با تشکر از مقاله روشنگرانه جناب حسین بر.ولی من با بعضی از موارد بیان شده با شما موافق نیستم. اول اینکه شیعه گری نقابی است بر سودای فارسها برای تسلط بر منطقه و بقول خودشان برگشت به دوران قبل از اسلام و حتی ملایان فارس و فارس پرست همه از اهل بیت برای عقده گشایی های تاریخی استفاده می کنند که این مسئله همانطور که مستحضر هستید ریشه در تفکر شعوبی- فارسی دارد. پس این نظر جنابعالی که زبان فارسی زبان لطافت است یا جمهوری اسلامی را از قاطبه مردم فارس و فارس پرست جدا می دانید بنظر من صحیح نمی باشد. حتی شاه ملعون هم خود را نگبان شیه می دانست هر چند که در باطن از آن نفرت داشت ولی می دانست که تنها عاملی که با استفاده از آن می شود بر جمعیت غیر فارس شیعی اعم از ترک و شمالی و لر و غیره می توان سوار شد همین حماقت مذهبی این ملل است که متاسفانه همچنان ادامه دارد.

در خاتمه این جمله شما که گفتید"جمهوری اسلامی مصیبت عظیمی بود که بر سر ایران و منطقه فرود امد و احترام ایران و ایرانیان را در تمام جهان از بین برد. این رژیم مردم شریف ایران را تبدیل به منفور ترین مرم جهان کرده است" به یاد یک کامنت کاربری در زیر مقاله استاد محمد رضا لوایی انداخت که برای انبساط خاطر حضرت عالی قسمتی از آن را اینجا می آورم:
"آذربایجانیانی که در اروپا وآمریکا زندگی میکنند، از نامیدن خودشان بعنوان ترک میرنجند و در وحله نخست خود را ایرانی مینامند. با شنیدن نام ایرانی شخص خارجی با خوشرویی میگوید: اه پرسین بسیار خوشبختم".