Skip to main content

من مطمئنم، دوستانی که نام مرا

من مطمئنم، دوستانی که نام مرا
Anonymous

من مطمئنم، دوستانی که نام مرا تا به اکنون کامبورتیجلیق و یا لامبورتیجلیق و یا شامبورتیفلیق نوشته اند، تنها از سر سهولت بوده ونه از سر کهولت. و از این بابت از مسئول محترم کامنتها درخواست سانسور این کامنتها را ندارم. و آنچه نام مرا بخود وابسته میدارد در یک کامنت نمی گنجد. باری من نمیخواهم کاربران را نا امید کرده حس کنجکاویشان را سوت کنم؛ وتنها میتوانم به آنها بگویم برای پی برد به ریشه نامم بر روی آنسکلیپدیای مغلستان کلیک کنید. البته به اشتباه روی واژه منگلیسم کلیک نکنید که واژه ای پزشکی ـ ژنتیکی ـ بیدرمانی است و راه بجایی نمیبرید.
تا اینجا، فکر میکنم برای معرفی خودم بسنده بود. در کامنت آینده سعی بیشتری خواهم کرد در تعریف خودم کوتاهی نکنم. کاربران گرامی، خواهش میکنم واژه های تعریف و تمجید را درهم نکنید! تمجید، باری بسیار مثبت اما تعریف باری بسیار منفی دارد.

مثلا اگر کسی از شما خواست تا خوتان را تعریف کنید، خوب، اینجا کار مشگل خواهد شد. تصورش را بکنید که از آقای لوایی درخواست شود تا خودشان را تعریف کنند. خوب آقای لوایی دچار تته پته خواهد شد و گام بگام، همه به رازش پی خواند برد که نه بابا ایشان مقالکی مینویسد و پس از آن خودش را پشت پرده گولناز تی وی جیم میکند و لبخندهای ابلیسی نثار کاربران کرده دستها را بهم مالیده و منتظر زد و خوردهایی میشود. آری دوستان خود را تعریف کردن کاری بسیار دشوار است و بار منفی دارد. بهترین راهش اینست که کاربران منتقد را گزافه گو و توهین کننده بنامد و خود را از شر پاسخ و خود تعریفی رها کند. آری دوستان، کار هرکس نیست خیش تعریف کردن گاو نر میخواهد و مرد کهن!