Skip to main content

در پاسخ به آقای آزاد؛

در پاسخ به آقای آزاد؛
اقبال اقبالی

در پاسخ به آقای آزاد؛
1- شما از "جعلیات ضد ترک" سخن گفته اید. اما ادعای خود را مستند نکردید. اظهارات شما زمانی از بار کینه توزانه .....تهی میشود که مبتنی بر استدلال و سند (فاکت) باشد. آنچه را من در بالا مکتوب کرده ام مبتنی بر تحلیل از شرایط ترکیه و سیاستهای حاکمان است و ربطی به مردم ترکیه و "ستیز" با آنها ندارد. زیرا نیک می دانم که شهروندان ترکیه (همه نژادها، تبارها و ادیان) قربانی سیاست های حکومت هستند. شما برای ادعای خود در مورد پراتیک من هیچ استدلالی ندارید و برخورد واکنشی - احساسی شما ناشی از عصبیت عشیرتی می باشد که برای من قابل درک است. اگر غیر از این است بفرمائید و ثابت کنید که اقبال اقبالی "ترک ستیز" است.
2- من بعنوان پشتیبان آزادی، دمکراسی و لائیسیته نه می خواهم و نه می توانم نسبت به جنایاتی که در ترکیه و منطقه روی داده و حکومت ترکیه نقش تعیین کننده در آنها داشته بی تفاوت

باشم. شما می توانید نسبت به رویدادها بیخیال باشید ویا از عزیمتگاه نژادپرستانه از جنایتکاران دفاع کنید. من در این رابطه به این سخن برشت بسنده می کنم که: «آن‌که حقیقت را نمی‌داند نادان است، آن‌که حقیقت را می‌داند ولی انکار می‌کند تبهکار است.»
3- شما نوشتید که: "روزی نیست، که چندین مطلب جعلی را به اسم مقاله در سایت ایرانگلوبال منتشر نکند." ظاهرا شما با ازادی بیان مشکل دارید و از خفقان دفاع می کنید. شما با چنین طرز تفکری شایسته نام "آزاد" نیستید. بهتراست که نام مناسب قامت سیاسی تان برای خودتان انتخاب کنید. دوم:«آینه چون نقش تو بنمود راست// خود شکن، آئینه‌شکستن خطاست».
از صمیم قلب برایتان روح و منشی آزادیخواهانه و انساندوستانه آرزو دارم.