Skip to main content

رشد تمایلات تجزیه طلبانه در

رشد تمایلات تجزیه طلبانه در
بهمن موحدی(بامدادان)

رشد تمایلات تجزیه طلبانه در این 39 سال حاکمیت ننگین آخوندی در ایران و پدیده هایی مثل لوایی ، محصول بلافصل سیاستهای ضد ایرانی و ضدملی رژیم پان اسلامیست جمهوری اسلامی است. حملات و تبلیغات پردامنۀ رژیم ضدایرانی و ضدملی جمهوری اسلامی علیه ایرانیگری و میهن پرستی و هویت ایرانی کار را بدان جا رسانده است که فاشیستهای جدایی‌ طلب در بعضی مناطق کشور پایگاه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اند؛ به طوری که پس از سرنگونی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی و در صورت خلا قدرت چاره ای نداریم که با تجزیه طلبان و پان ترکها و پان کردها و پان عربها و تجزیه طلبان بلوچ به شدت برخورد کنیم و آنها را تار ومار و خنثی کنیم.
دشمنی سران ایران ستیز جمهوری اسلامی با هویت و فرهنگ ایرانی شگفت‌آور است؛ بسیاری از آنان به صراحت به هویت ملی ایران توهین می‌کنند؛ مثلاً پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس وحوش رژیم (ملاخونه)، ایرانیان پیش از اسلام

را مردمی وحشی و بی‌ فرهنگ و بی‌سواد خوانده که اصرار داشتند در بیسوادی خود باقی بمانند. به دستور آنان، تندیس‌های آرش کمانگیر و آریوبرزن را از میدان‌ها برداشتند، نام کورش را از خیابان‌های ایران پاک کردند، و شعرهای فردوسی را از دیوارهای میدان بزرگی در مشهد ابتدا پاک کردند و سپس بر روی آن آیه‌های قرآن نوشتند. معلوم نیست که اگر ارتشی خارجی ایران را اشغال می‌کرد به این اندازه با هویت ایرانی می‌جنگید.