Skip to main content

با تشکر از آقای حمید صنعتی

با تشکر از آقای حمید صنعتی
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از آقای حمید صنعتی گرامی ؛ آقای صنعتی به نکات مهم و قابل توجه اشاره کرده اند، از جمله آنجا که نوشته اند : «"آری این جنگ کفتارهاییست که از درون به خون هم تشنه ولی در برابر هر نیروی خارج از حلقه خود متحد و یکپارچه اند ."» و یا : «"تنها راهکار گذر از این استبداد فشردن پا بر گلوی آنست و تحریم همه جانبه انتصابات فرمایشی ."»
قطعاً با سکون سیاسی هیچ تغییری در ایران صورت نخواهد گرفت و آزادی گرفتنی است و بدون تلاش و مبارزه بدست نخواهد آمد. جدال مردم و مبارزه با حاکمیت می بایست شکل علنی به خود بگیرد و هر فردی به هر شکلی که صلاح می داند اعتراض و ناخشنودی خود را در افکار عمومی علنی کند تا بازتاب پیدا کرده و سپس بازخورد عمومی لازم را پیدا کند.
آغاز مبارزۀ مسلحانه توسط نیروهای مترقی مردمی می تواند موجب پیوستن خیل عظیم جوانان مبارز به آن و در نتیجه گسترده و همه جانبه گردد و می بایست اشکال

دیگر مبارزاتی را در سرتاسر ایران همزمان ادامه داد. برای آغاز هر گونه مبارزه مسلحانه ابتدا باید زمینه های ضرورت سیاسی آغاز چنین مبارزه ای را فرموله و فراهم کرد و در عین حال مردم با هر شیوه ای از مبارزه که صلاح می دانند با تشدید مبارزه رژیم را به حالت تدافعی بکشانند. مبارزه مسلحانه پتانسیل اعتراضی نهفته در مردم را رها می کند. پناسیل جنبش انقلابی مردم درایران به حال خود رها شده است و با آغاز کوچکترین حرکت مبارزاتی رادیکال بدنه نیروهای رادیکال انقلابی مردم در سرتاسر ایران به صفوف آن خواهند پیوست.
مبارزات می بایست هدفند و متداوم باشد و مبارزه به بخشی از زندگی روزانه ما تبدیل شود. بدون تلاش بی وقفه و همگانی و تلاش جمعی مردمی پیروزی حاصل نخواهد شد.
مرگ بر رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی