Skip to main content

" رستم " تاتار ترک زبان, رییس

" رستم " تاتار ترک زبان, رییس
peerooz

" رستم " تاتار ترک زبان, رییس جمهور تاتارستان و دکتر در اقتصاد و کشاورزی " به عنوان نماینده تام الاختیار ولادیمیر پوتین " با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی, با سابقه فعالیت‌­های قضایی و شبه امنیتی و کاندیدای ریاست جمهوری, ملاقات میکند و " در این نشست صمیمی، طرفین درباره مشترکات مذهبی و لزوم روابط حسنه به گفت و گو " می نشینند. و البته این دیدار علنی مسبوق به سابقه است چون مشابها در سال ۱۳۷۶ اصولگرایان با " نیک براون " مدیر کل وزارت خارجه انگلیس " مخفیانه " ملاقات کردند و ناطق نوری شکست خورد, چنین امکانی وجود دارد. دلیل محکمتر آنکه چون روس ها قطعا و به شهادت سرویس های جاسوسی امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان, در انتخابات امریکا به نفع ترامپ شرکت کردند, ریسی هم میخواهد از این سرویس مجانی استفاده کند که البته این خود کشی با رولت روسی است زیرا در انتخابات آزاد ! ایران

" رئيسي به دليل تبليغات منفي ناشي از اين ديدار، [ یا ] آراي زيادي را از دست خواهد داد يا شايد اين ديدار، براي وي دريچه‌هايي از موفقيت و كاميابي را بگشايد.".
نمیدانم این همه, با مقدار زیادی سریشم شاید و باید و اما و غیره , طنز جناب علیرضا شاکر است و یا خوشمزگی های جناب " ؟ " منظر جاوید. حتی عکس منظر جاوید در آرشیو نویسندگان هم نمیداند که ایشان مرد است یا زن.