Skip to main content

ببینید نگاه اینها که از

ببینید نگاه اینها که از
Anonymous

ببینید نگاه اینها که از نژادپرستی می نالند به همسایگانش چگونه است
بخشی از متن مقاله : " اورموى ( ارومیه) نازنين متلاطم در مواجهه با شاهنامه خوان هاى سركوبگر، نژادپرستان ارامنه و تروريست هاى كوه هاى غربی ( جرات نام بردن از آنها را ندارد !) ... مرگ درياچه ى ارومیه ، مداخله ى " تهرانيّت نژادپرست" را در امور " ديگرىِ محروسه " به وضوح برملا كرد"
خبر ندارد که در صورت کاهش قدرت مرکزی همان مسلحان کوه های غربی و ارامنه و آشوری و ... معلوم نیست با شما چه خواهند کرد. ایران امروز مورد غضب همه هستند اما ارامنه مورد حمایت روسیه و غرب هستند و اروپا نیز بخاطر کینه و ترس اروپا از ترکیه قدرتمند و خاطرات تلخ عثمانی از کردها حمایت می کنند و به بهانه مبارزه با داعش آنها راآموزش و مسلح می کنند و معلوم است برای چه روزی! یعنی الان فحشش را به ایران و ایرانی مظلوم و بی زبان می دهی اما در آینده نزدیک

کتکش را از کرد و ارمنی و داعش و حتی متعصبان سنی ترکیه ای خواهی خورد! و تاوان خونهای ریخته شده با کسانی است که دنبال هوا و هوس و موهومات و آرزوهایی دست نیافتی در قرن 21 هستند. ( اگر نگوییم مزدور بیگانه و اجنانب هستند)
اما دریاچه ارومیه به این دلایل خشک شد:
1- ساخت سدهای پرشمار بر رودهای منتهی به دریاچه از بودجه ملت و توسعه چند ده برابری کشاوری ارومیه
2- ساخت خط انتقال آب از زرینه رود - مهمترین منبع تامین آب دریاچه - به تبریز برای مصارف نیروگاه و صنعت و توسعه فضای سبز شهر ( الان هم گویا دارند خط دیگری می سازند !!)
3- ساخت پل میان گذر از دریاچه برای کاهش فاصله ارومیه و تبریز که درست از وسط دریاچه می گذرد!
جالب است که تمام مسئولانی که این پروژه ها را اجرا کردند خودشان ترک آذری بودند! آنها را رها کرده به تهرانیت ناسزا می گوید!