Skip to main content

آن افرادی که مضحکانه و

آن افرادی که مضحکانه و
بهمن موحدی(بامدادان)

آن افرادی که مضحکانه و صدالبته بی شرمانه و موذیانه، سازمان سکولار و میهن پرست مجاهدین خلق ایران را "«یک طرف دیگر سکەی ، داعش ، طالبان ، جمهوری اسلامی ، و تمام احزاب فناتیک"» معرفی می کنند یا جاهل و نادان هستند و یا مامور رژیم تبهکار جمهوری اسلامی می باشند. سازمان مجاهدین خلق ایران کوچکترین نقشی در سرکوب و کشتار کردها و شیعیان جنوب عراق در جریان جنگ خلیج فارس نداشته است.
چهارده سال پس از اشغال عراق، در حالیکه مزدوران رژیم تبهکار جمهوری اسلامی در این مدت مناصب کلیدی را در عراق در دست داشته اند حتی یک سند مبنی بر مشارکت سازمان مجاهدین خلق ایران در سرکوب مردم این کشور یافت نشده است. هوشیار زیباری که بیش از ده سال وزیر خارجه عراق بود در سال 1999 به عنوان عضو دفتر سیاسی و رئیس روابط بین الملل حزب دمکرات کردستان عراق، بزرگترین گروه کرد عراقی طی شهادت کتبی به دادگاه هلند نوشت:

«ما تایید میکنیم مجاهدین نه قبل و نه بعد از قیام (1990) در سرکوب مردم کردستان درگیر نبوده اند. ما هیچگونه شواهدی از اینکه مجاهدین نسبت به مردم کردستان خصومت روا داشته باشند، نیافته ایم».
خلق قهرمان ایران رژیم منفور و کثیف جمهوری اسلامی را پدرخواندۀ داعش و جامعه جهانی آنرا بانی و حامی اصلی تروریسم بین المللی می شناسند.
از سه دهه پیش وقتی رژیم جمهوری اسلامی نتوانست با قتل عام و ترور، سازمان مجاهدین خلق ایران را نابود کند، با کارزار شیطان سازی و ترویج دروغ در صدد بی اعتبار کردن آن بر آمد.
سازمان مجاهدین خلق ایران 52 سال است که علیه دیکتاتوری های شاه و شیخ و برای آزادی و دمکراسی در ایران مبارزه میکند.
متهم کردن مجاهدین به تروریسم از سوی رژیمی که بالاترین مقاماتش بخاطر اقدامات تروریستی توسط قضاییه بسیاری از کشورها از جمله آلمان، سوییس، آرژانتین و … تحت تعقیب هستند مضحک است. اتهام کشتار شیعیان و اکراد عراقی دیگر اثر ندارد و صرفاً حاکی از چنتۀ خالی مزدورانی است که اکنون افسوس میخورند که چرا طی 14 سال و دهها حمله و انفجار و موشک باران، نتوانستند اپوزیسیون اصلی رژیم در عراق اشغال شده را نابود و منهدم کنند.