Skip to main content

قباله حرکت ملی آزربایجان به

قباله حرکت ملی آزربایجان به
Anonymous

قباله حرکت ملی آزربایجان به نان هیچ شخص و گروه بخصوصی زده نشده است.

حرکت ملی آزربایجان، حرکتی مردمی با اهداف و ماهیتی ملی است که سعی دارد تا با بنیان نهادن سازوکارهای جدی در سپهر هستی ملی آزربایجان، رهیافتی رهایی بخش و خود بنیاد را بعد از یکصد سال بی گانگی امر سیاسی_اجتماعی با هویت ملی را ایجاد نموده و در یک میدان تورکی _آزربایجانی مؤسس راهکاری نوین، دموکراتیک، هویت مدار، ملی و همگام با جهان پیشرفته باشد.
عقیم گذاشتن و یا ایجاد انحراف در چنین روندی مهم، جدی و سرنوشت سازی آنهم صرفا بنا به دلایل فردی و یا خرده حسابهای شخصی و یا خود کم بینی و خود بزرگ بینی های توهم بنیان، بزرگترین ظلم ممکن در حق موجودیت، هستی و سرنوشت ملت تورک و سرزمین آزربایجان است.
سوءاستفاده و یا نگاه ابزاری نسبت به چنین امر مهم و سرنوشت سازی و مصادره نمودن تمامی تلاشهای بدون چشم داشت

دهها هزار تن از فعالان ملی آزربایجان به نفع منافع و مطامع شخصی و گروهی و باندی نه تنها عملی زشت و غیر قابل قبول است، بلکه در میان مدت رسواگر صاحبان چنین نیت ها و عاملانی خواهد شد. نادیده انگاشتن خرد عمومی و جدی نگرفتن نظرات مردمی و خودمرکز پنداری افراد متوهم و خودبزرگ بین بزرگترین عاملی است که باعث می گردد تا صف چنین اشخاص و جمع هایی از بدنه حرکت ملی فاصله گرفته و نفوذ و تاثیرگذاری خود را هر روز بیشتر از پیش از دست داده و منزوی گردند.
حرکت ملی آزربایجان بیشتر از آنکه حرکتی شخص یا گروه محور باشد، حرکتی اندیشه محور و هدف محور است. بنابراین معیار سنجش افراد با نوع رفتار و عملکرد و اهداف آنها بررسی می گردد نه برعکس. بنابراین سلامت در اندیشه، صداقت در گفتار و صلابت در رفتار عمده ویژگی‌هایی است که، می تواند حمایت مردمی و پشتیبانی ملی را برای کلیت حرکت ملی آزربایجان آنهم فارغ از دسته بندی های دورون آن به ارمغان آورد.
نباید فراموش کرد که، حرکت ملی آزربایجان میدان مبارزه ای ملی برای رهایی آزربایجان از شرایط بحرانی و ظالمانه کنونی است نه میدانی برای رانت قدرت و شهرت برای برخی ها. قباله حرکت ملی آزربایجان به نام هیچ شخص و گروهی نیست بلکه متعلق به همه فعالین ملی و ملت تورک آزربایجان است.

Aydinliiq