Skip to main content

خوانندگان عزيز ايران گلوبال

خوانندگان عزيز ايران گلوبال
Anonymous

خوانندگان عزيز ايران گلوبال از اينكه با چنين انشاهاى ضعيفى به ساحت محترم شما اهانت مى شود عذر مى خواهيم. حركت ملى ما در درون با درايت جوانان آزربايجان به نقطه اوج نزديك مى شود. يكى از مطلب هاى جوانانىان را جهت تا بدانيد كه اتاق فكر اين حركت دست يك جريان خاص نيست. از تخريب نويسندگان ما دست برداريد:

<< رشد شخصیت فردی مان ، لازمه پیشرفت و موفقیت حرکت ملی آزربایجان است.

گذر از دوران هیجانهای زودگذر و ورود به دوران رفتارهای استراتژی محور و هدف محور تنها گزینه پیش روی حرکت ملی آزربایجان در دوران کنونی است.

عبور از شخصیت محوری به اندیشه محوری و بررسی افراد

سطح و خلوص اندیشه ها و نوع رفتارهایشان در کنار تولید گفتمان ملی گسترده و تأثیر گذار و ارتباط مستقیم و نیرومند با جامعه و توجه و درک مشکلات و مطالبات مردم، در کنار بسیج نیروهای ملی هم در سطح میدانی و هم در سطح کارشناسی برای رشد و توانمندی حرکت ملی آزربایجان در سالهای تعین کننده پیش رو و نیز گذر از رفتارهای ابتدایی و کودکانه باند گرایانه و گروه پرستانه عمده کارهایی است که باید به آنها توجه و اهتمام ویژه ای داشت.

چرا که حرکت ملی آزربایجان تنها امید و شانس نهایی ملت تورک آزربایجان برای رهایی از شرایط اسارت بار کنونی و تأسیس شرایط و حیات ملی متفاوت و موفق است.

در این میان وحدت حول محور اهداف و ارزشها و اندیشه های ملی برای رهایی ملتمان از شرایط کنونی بهترین و عالی ترین نوع وحدت است.

بنابراین برای درک چنین مورد مهمی لازم است تا عمق فکری خود را رشد داده و از رویارویی های بی ارزش و موقت که فلج کننده رفتارهای سازنده مان است و جز اختلاف و تولید اصطکاک در روند رو به رشد حرکت ملی ایجاد نمی کند شدیدا اجتناب شده و با نگاهی تخصصی و تحلیلی به رفتارهای خود نگریسته گردد.

اجتناب از عناوین غیر واقعی و تقدیس افراد و ذوب شدگی در اشخاص پیشرو در حرکت ملی از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت و از هر گونه بت سازی اکیدا خودداری نمود.

در کنار این دوری از عیب جویی های کودکانه و تخریب های ناسالم تحت عنوان انتقاد و یا افشاگری و... رفتاری کاملا ضرربخش و بی هوده انگاشته می شود که، باعث از بین رفتن انسجام موجود نیز خواهد شد و حرکت ملی آزربایجان را دچار بحران هویتی خواهد نمود.

این رفتار غلط و زشت باعث فاصله گرفتن مردم از فعالان ملی شده و از مشروعیت، مقبولیت و توان حرکت ملی آزربایجان خواهد کاست.

بنابراین لازم است تا با نگاهی واقع گرایانه و کارشناسانه به مسائل نگریسته شود و سعی گردد تا با رعایت اصول دموکراسی و آزادی بیان و اندیشه با مسائل مختلف مواجه شده و رفتارهایی در شأن یک حرکت ملی صورت پذیرد...

بنابراین برای اینکه حرکتی رشد یافته و بالغ داشته باشیم، لازم است تا تک_تک فعالین ملی آزربایجان دارای شخصیتی رشد یافته و بالغ باشند، تا بتوانیم هدایت گر ملتمان از شرایط نامطلوب کنونی به شرایط مطلوب رهایی ملی باشیم.

یازار : آیدینلیق