Skip to main content

*(کارگران ایران،

*(کارگران ایران،
Anonymous

*(کارگران ایران،
دستفروشان، رانندگان، باربران و کولبران، پرستاران، قالی‌بافان، کشاورزان، اخراج شدگان، میلیون‌ها زن و مرد محروم جویای کار و تمام زحمتکشان ایران!
اول ماه مه، یازده اردیبهشت، روز جهانی کارگران را به‌همه شما تبریک می‌گویم.*)
اما بدانید و اگاه باشید که از سازمان مجاهدین خلق و فدائیان و حزب توده و گروه تجزیه طلب چراغ پیره زنی در ایران روشن نخواهد شد .
مردم ایران ایا از خود پرسیده اید که چرا تا کنون این همه مدعیان چپ و راست ودینی و ضد دینی و خلقی تا کنون یک اعلامیه مشترک برای ازادی انتخابات نداده اند ؟
مردم ایران بیش از 70 سال است که حز ب توده حزب طراز نوین در چنین روزی شاد باش میبافد و در سر بزنگاه مانند سال 57همکار نظام جنایت کار خمینی میشود . راستی چه اعتبار و باروی به این سرخ و سیاه اندیشان بیگانه پرست میتوان داشت ؟

مردم شریف ایران بیش از 50 سال است که سازمان رجوی کاری جز ادم کشتن و و تخریب و جاسوسی و عده و قربانی کردن فرزندان شما نداشته است . اجازه ندهید این قدرت پرستان صدامی وعوامل سرمایه داران صهیونیسم جهانی غربی بیش از این عامل خیانت و جنایت و کشتار فرزندان شما باشند . جنگ داخلی یعنی ناامنی و اغتشاش و ورود ارتش بیگانه به ایران و فلاکت همگانی یعنی سوریه و عراق و افغانستان و . انتخابات ازاد تنها راه حل کشور برای برون رفت از منجلاب اسلامی است .