Skip to main content

شريفه جعفرى٢:

شريفه جعفرى٢:
Anonymous

شريفه جعفرى٢:

یکی از معظلات موجود در میان انجمن ها و حزب های حرکت ملی در خارج از کشور با وجود گذشت سالهای سال از زمان جنبش های حزب کمونیست، توده ای، اکثریت، چپی ها، راستی ها و امثالهم هنوز برادران مجاهد آنروز اگر چه امروز خود را فعالان آذربایجانی می نامند ولی با حال و هوا و الگوهای آنروز و در کنار آن توهمات، ترس از یکدیگر و متهم کردن همدیگر به گروههای آن موقع که خود عضو آن گروه نبودند وغیره.
حالا باید پرسید؟
جنابان و سروران مدعی صاحبان و بزرگان حرکت ملی آذربایجان، به راستی حرکت ملی آذربایجان از کی و چه تاریخی شروع شده است؟ آیا زمان یکدل شدن با حرکت ملی همراه با افکار و عقیده جوانانی که نه برای نام، بلکه برای خود آذربایجان بدون هیچ چشم داشتی جان ومال و زندگی خود را فدا می سازند؟ جوانانی که قهرمانانه جان شیرین خود را در دست خود گرفته و رو در روی رژیم ایستاده اند؟
چرا

مرتضی مراد پور، عباس لسانی، سعید متین پور، علیرضا فرشی، محمد فضلی، سهیلا کارگر، اولدوز قاسمی، لطیف حسنی، اکبر آزاد و همه عزیزانی که مجال آوردن نام تک تک شان نیست، در بهار عمرشان نمی ترسند ولی شماها با توهمات واهی و ایجاد رعب و وحشت درخارج از کشورسبب سست شدن حرکت ملی می شوید؟
آیا زمان آن نرسیده است که بر خود بقبولانید که دیگر جنبش هایی که ایامی جزء فعالان و حتی قهرمانان آن بوده اید دیگر وجود خارجی ندارند و دیگر نیازی نیست جوانان هر روز از دهان شما نام این جنبش ها را نشوند و افکار و آماجشان سر در گم نگردد که فلانی حزب توده ای است، او هرگز نمی تواند دوستدار آذربایجان باشد، فلانی اکثریتی است مواظب باشید او جاسوسی می کند؟ فلانی کمونیست است و طرفداراستالین و هنوز در فضایی زندگی می کنید که فضای حرکت ملی نیست؟
شماها که ادعای رهبری و پرچمداری حرکت ملی را دارید، آیا تا به امروز توانسته اید به جای بدگویی پشت سر هم به جای لجبازی و سر در گم کردن جوانان فعال بالاجبار خارج شده از داخل ایران، همگی در یک جا جمع شده و دست اتحاد به هم بدهید، بسیار زجرآور است که هدف همه شماها برتر نشان دادن خود و شکستن طرف مقابلتان است.
چرا تا کنون شورای بزرگان و ریش سفیدان حرکت ملی را تشکیل نداده اید تا به هنگام بروز مشکل و یا اختلافی مسئله بدون کشیده شدن به اینترنت و غیره و سم پاشی کردن اتمسفر حرکت ملی توسط آنها حل وفصل و ختم به خیر گردد؟
شما ها که سنگ رهبریت حرکت ملی را بر سینه می زنید آیا با گذشت سالها توانسته اید به کمک همدیگر منبع درآمدی که (مهم ترین بخش سرپا نگهداشتن یک جنبش است) برای رفع مشکلات حرکت ملی ایجاد کنید؟ بسیار تاسف بار است که همه شما ها زمان برگزاری برنامه ای انتظار کمک از مردم را دارید.
کدام یک از شماها برنامه ای برای جذب و یاری جوانان آذربایجانی و یا حتی جوانان فعال دارید، جوانانی که به ناچار در مناطق مختلف اروپا بدون حامی دنبال کیس های مسیحی و غیره می روند و اینگونه خواه ناخواه به راهها و عقاید مختلف کشیده شده و تجزیه می شوند.
اصلا چرا این همه می ترسید، درد مقام و موقعیت دارید؟ درد از دست دادن مال و ثروت دارید؟ درد امنیت جانی خود و خانواده تان در یک کشور اروپایی و آزاد را دارید ؟ پس چرا خود را فدائی حرکت ملی می نامید؟ در حالی که جوانان حرکت ملی در برابر نیروهای اطلاعات فریاد عدالت خواهی بر می آورند و جوانی خود را در زندان سپری می کنند و دست از مبارزه بر نمی دارند، حس ترسی را بر کسی تزریق نمی کنند.
چرا کسانی که مانند شما نمی اندیشند را خائن، مامور اطلاعات رژیم و جاسوس ایران خطاب می کنید و به جای اینکه رو در رو با افراد صحبت کنید و برای حرفتان مدارک و مستندات ارائه دهید، برای دور کردن و از میدان به در کردن فردی جوان و فعال به او برچسب های منحرف کننده افکار می زنید و به صرف نگه ...ادامه در كامنت سوم