Skip to main content

فرق اساسی بین انقلاب

فرق اساسی بین انقلاب
Anonymous

فرق اساسی بین انقلاب مشروطه و ( جنبش کنونی اذربایجان ) در این است که اولی برای ایجاد حکومت قانون وتمامیت ارضی در ایران تلاش میکرد و دومی برای کودتا و ایجاد حکومت ترکی و تجزیه در اذربایجان ایران تلاش میکند . یعنی جریانی تجزیه طلب است که از سوی غرب و اسرائیل و جریان چپ توده ای حمایت میشود . به نوعی همانند جنبش ناسیونال سوسیالیستهای دوران هیتلر است . ترک گرائی و سوسیالیسم همرا ه با دشمنی علیه ایران و کرد و ارمنی یعنی همان فاشیسم ادولف هیتلر اما به ترکی . تبلیغات مخرب اعضا توده ای و فرقه دردرون حبابی بنام جنبش خلق ترک روزی خواهد ترکید .به این کامنت توجه کننید . (

Anonymous
سخني باتو
آقای توکلی شما نمونه بارز انسانهای وحشي و بی‌ وطن هستید که ادعای وطن پرستی‌ و تمدن دارید .

نه تنها شما بلکه هیچ فارس ،قابل اعتماد نیست ،در طی‌ سالها دریافته‌ام که شما به دنبال گرفتن نقطه ضعف از نویسندگان خود هستید و نوشته‌های آنها را به عنوان سند علیه خود آنها به کار میبرید.
اصل ما تورک‌ها این است:به سه‌ کس نباید اعتماد کرد ۱- فارس -۲ روس ۳- ارمنی

البته شما علاوه بر فارس بودن یک فاکتور دیگر نیز دارید که غیر قابل اعتماد بودن شما را دو چندان می‌کند و آنهم تروریست بودن شماست که بارها خود با افتخار اعلام کرده اید که در خانه تیمی با کلی‌ سلاح و مهمات دستگیر شده بودید .زمان آن رسیده که ترک‌های آذربایجان با توجه به سه‌ فاکتور ذکر شده در بالابه امثال شما اعتماد نکنند)