Skip to main content

واقعیت این است که در طول 39

واقعیت این است که در طول 39
بهمن موحدی(بامدادان)

واقعیت این است که در طول 39 سال حاکمیت ستمگرانۀ رژیم ضدانسانی و ضدایرانی جمهوری اسلامی که با قتل و غارت و چپاول دسترنج توده‌های زحمتکش توام بوده ، همواره همۀ باندهای درونی این رژیم دخیل بوده اند. در تمام این سال ها این باندها علیرغم هر اختلاف واقعی هم که با هم داشته اند در حفظ این رژیم ستمگرانۀ موجود شریک و مددکار هم بوده اند. این واقعیت به سردمداران جمهوری اسلامی این امکان را داده تا در جهت تداوم این رژیم، با تبلیغات فریبکارانه همیشه این گونه جلوه دهند که جمهوری اسلامی از دو جناح "رادیکال" و "میانه رو" تشکیل شده است. دستگاه تبلیغاتی این رژیم ضد خلقی نیز با این دو "جناح بازی" امکانات بزرگی جهت فریب مردم کسب کرده و توانسته همیشه امکان تغییراتی در جهت بهتر شدن شرایط زندگی مردم را با مانع مواجه سازد. کسی فراموش نکرده که آخوند خاتمی فریبکار با ادعای اصلاح پذیری رژیم، معرکه راه انداخت

و با ادعای "مردم سالاری دینی" و "حکومت قانون" مدتی فریب کاری نمود. کسی که در همه قتل ها و سرکوب ها دخیل بود و جوانان این مملکت را با انداختن کلید بهشت به جبهه‌های جنگ ضدمیهنی می فرستاد ناگهان خود را معصوم و بی گناه اعلام کرده و دیگران را مقصر همه تقصیر ها جلوه داد. این فریبکاری به رژیم امکان داد تا با ریا کاری از شرایط سختی که قیام های مردمی نتیجه آن بود گذر کند. و اکنون نوبت آخوند حسن روحانی است که با فریب کاری که خصوصیت همیشگی سیاست های این رژیم بوده است با ادعاهای گوناگون در جهت فریب مردم تلاش کند.
جمهوری اسلامی با محکوم کردن کارگران به زندگی در زیر خط فقر و سرکوب وحشیانه هر گونه اعتراض اجتناب ناپذیر آنان به این شرایط جهنمی، زمینه‌های رشد مبارزه و آگاهی در میان کارگران و زحمتکشان را بر علیه کل نظام فاسد و ارتجاعی خویش بارور می‌کند. مبارزه ای که در جریان رشد‌ش ریشه مادی هر گونه ظلم و استثمار و سرکوب در جامعه را نابود و سرانجام یک زندگی شایسته و انسانی در یک نظام دمکراتیک را برای کارگران ما تضمین خواهد نمود.