Skip to main content

به eza . الان حداقل 20 سال

به eza . الان حداقل 20 سال
Anonymous

به eza . الان حداقل 20 سال از علنی شدن حرکت ملی می گذرد پس شما تا حالا کجا بودید؟ شما که ادعا داری باسواد هستی چرا همچین حزبی که می گویی پی ریزی نکرده ای؟ فقط بلدی چند نفر که در فضای مجازی جلو شوونیست فارس ایستاذه اند پانترک و بی سواد بنامی؟ اگر تا حالا کاری در مورد حرکت ملی ازربا یجان کرده ای لطفا بگو تا ماهم بدانیم.
ایا تا بحال شده پان ایرانیستها و پان فارس ها را هم بی سواد بنامی ؟ ایا تا بحال در جایی به جبهه ملی و حزب پان ایرانیست در جایی اعتراض کرده ای؟ راستی چرا هیچ روشن فکر فارس جبهه ملی و حزب پان ایرانیست را بی سواد و نادان نمی دانند ؟
انچه شوونیست را قدم به قدم عقب رانده و ترسیدن شوونیستها را حتا در فضای مجازی می توانی لمس کنی بوسیله همان هاست که تو بیسواد و پانترک می نامی.اگر در تهران یا اسفحان فامیل داری زنگ بزن و از انها بپرس در این چند سال گذشته برخورد

شوونیست فارس با تورکها چقدر فرق کرده. در رادیو و تلویزیون در رابطه با تورکها چه تغییراتی بوجود امده از ترس همان کسانی که تو بیسواد و پانترک می نامی. پس اقای محترم به فرزندان غیور ازربایجان توحین نکن . اگر برنامه بهتری داری ارائه دهید و حزب تشکیل دهید تا ما هم با شما همراه شویم.