Skip to main content

هردم ازین باغ بری میرسد -

هردم ازین باغ بری میرسد -
peerooz

هردم ازین باغ بری میرسد - تازه تر از تازه تری میرسد, به حدی که آدم کیفور میشود. جناب علی مهربان که ۵ سال پیش در همین سایت پیش بینی فرموده بودند که " سقوط جمهوری اسلامی حتمی است " - کی؟ خدا میداند - امروز شاهکار دیگری بخرج داده و پس از کلی لاطائلات و تملق از جناب آقای رییس جمهور ترامپ, در باره دوستی ایران و اسرائیل میفرمایند :
" اقای رئیس جمهور ما نیز چون شما معتقدیم که مردم اسرائیل در منطقه صاحب حقی تاریخی اند و انان را تنهاترین و واقعی ترین دوستان خود در منطقه میدانیم، مردم ما با انان پیوندهای عمیق دوستی و اخوت در دور دست تاریخ داشته چنانچه همسر پادشاه بنام ایرانی خشایارشاه، بانوئی از بین قوم یهود بنام استر بود....".

حال اگر ایشان از کورش پیغمبر در تورات و قضییه بابل و غیره میگفتند باز حرفی بود ولی ایشان به کاهدان زده, بی خبر از آنکه سالانه نه تنها یهودی ها در جشن پوریم

از این که ملکه استر, یهودیان را از شر ایرانی ها خلاص کرد از یهوه تشکر میکنند بلکه چند هفته پیش هم نخست وزیر اسرائیل در مسکو این افسانه تاریخی را به عنوان سابقه تاریخی دشمنی ایرانیان با یهودی ها به پوتین گوشزد کرد و این پوتین بود که در صدد استمالت بر آمد. نکند بعضی ها ایران گلوبال را با دارالمجانین اشتباه میکنند. نمیدانم ولی تعجبی هم نمیکنم.