Skip to main content

مقاله زیر از زاویه ای دیگر به

مقاله زیر از زاویه ای دیگر به
Anonymous

مقاله زیر از زاویه ای دیگر به فرقه رجوی و بازی کردن در دستان جهانخواران پرداخته.اما نکته ای که بدان اشاره نشده اینکه این وعده سرنگونی هرچند نا معلوم و هرچند سرخرمنی مک کین حالا با هر انگیزه که باشد، چگونه خواهد بود؟نویسنده بدرستی نوشته که فرقه رجوی سالیان است که هیچ کاری به مردم ایران ندارد. بنابراین با توجه به ا ینکه مدعی در 5000کیلومتری (آلبانی) است، آیا جز از طریق مزدوری برای جهانجواران (البته اگر او را در آن مرحله به مزدوری بپذیرند که رهبر مرحومش همواره گفته بودکه بعید است) بفکر بدست آورد قدرت در ایران در سناریویی همچون عراق است؟
آیا سناریوهای سیاسی منطقه اینگونه است؟ که : آمریکا شما سرنگون کن منو بگذار سرکار و خود همانند جنگ کره و عراق، و آلمان، و دها نمونه دیگر(که هنوز هم برنگشتی) برگرد به واشنگتن و من از نو همان انقلابیگریهای سالهای 1358-9 را از سرمیگیرم. و آمریکا نیز میگوید چشم

البته رهبرمرحوم سالیان است که بسیار بهتر از ناظر، هم آمریکا و هم عربستان و هم عراق صدام را میشناخت و شناخت. که حتی صدام که علیرغم جنگی که با رژیم داشت حتی تره هم برای رجوی خرد نکرد که چند بار هم سرش معامله کرد. چه برسد به عربستان و آمریکا و…
امید است که نویسنده جدا شده از “شو”را به این قسمت نیز بپردازد. چون از نظر ما که همه وقایع را از درون میبنیم و میدانیم و فقط در جلسات “شو”را توجیهه(تحمیق) نشده ایم میدانیم که آن ارتش حتی در اوج لشگرکشی هایش زائده ای بود از سیستم ارتش عراق که بیشتر مانند فیلمهای اکشن برای نمایش (در مطبوعات و تحمیق و فریب “شو”را) بدرد میخورد. همانگونه که در عمل واقعی جز فاجعه ای پرفروغ با 1400 تلفات چیزی بجانگذاشت.
امروزه نیز بعد از پیروزی بزرگ!!!!! (انتقال به تیرانا) اگر در حال دادن تلفات بیشتر از 1400 نباشد کمتر نیست طوری که در حال ساختن دو پادگان است یکی جداشدگان در سطح تیرانا و یکی برای جداشدگان آینده.
در ضمن آیا بدهان آمریکا پسر دیکتاتور سابق خوش مزه تراست یا مریم رجوی متحد صدام، مورد تنفر مردم ایران در خارج و بویژه در داخل ایران، قاتل آمریکایی ها، با روسری، و سینه زدن ها، عاشوراهایش (که در اشرف از نزدیک شاهد بوده است)؟ چرا خودمان را به …میزنیم ؟
الان فرقه رجوی در تعادل قوای سیاسی (با فرض اینکه در ایران نیزهیچ رژیمی وجود ندارد که اثر گذار باشد) اصلا معادل حتی یک سیاستمدار درجه صدم آمریکا هست چه برسد به تقسیم قدرت آنهم در ایران با آمریکا؟
آیا تنها سناریوجز مزدوری و خود را بعنوان فضولات جهانخواران حفظ کردن فقط و فقط برای بقاست نیست؟ آنهم صدها هزاربار با غلط کردم گفتن به گذشته و صدها هزار بار خودو کشور فروشی در آستان آنها و در پشت پرده و قبول چاکری و هم….سیاسی با عقد کامل نمیتواند در همین حد نیز توسط از ما بهتران مطرح باقی بماند.
آنچه “شو”رایی ها باید چشم باز کنند و ببینند این است که، آنچه سوارند زیردریایی نیست، بلکه کشتی غرق شده است که سی سال است در اعماق دریاست. و اتفاقا آمریکا و مک کینها بهتر از همه میدانند