Skip to main content

ســـلام دوســلار

ســـلام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
مادام کلود و پدر تاجدار , شاهنشاه آریا مهر

ســـلام دوســلار..
آقای مجهول الهویه..و یا Anonymous..
رابطه درباری های شاهنشاهی با روسپیان تنها به دربار قاجاریان ختم نمی شود. متاسفانه آقای محمد رضا پهلوی هم تن به این کار میداد و « مادام کلود » به غیر از چند مادم های انگلیسی دیگر, یکی از شخصیت های بود که با اسد الله علم ,زنان فرانسوی را به شاهنشاه آریامهر , سایه خدا بر زمین , شاه شاهان , بزرگ ارتش داران تقدیم میکردند.
https://en.wikipedia.org/wiki/Madame_Claude
دوستان..همانطور که متوجه هستید در این پاراگراف مربوط به مادام کلود در ویکی پیدیای انگلیسی اسم محمد رضا شاه دیده میشود .. ولی اگر همین پاراگراف را به زبان فارسی برگردانیم اسمی از محمد رضا شاه نیست.
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85_%DA%A9%D9%…
این یکی از معجزه های رستاخیزی است که توسط پان فارسیست های کارگردانان ویکی پیدیای فارسی

ساخته میشود تا این « پدر تاجدار » همان چهره (( معصوم )) خود را حفظ بکند. این هم ترجمه فارسی مربوط به مادام کلود..
............................................................................................................................................................................
مادام کلود (به فرانسوی: Madame Claude)، قواد معروف فرانسوی بود که مشتریانی بین‌المللی در سطح پادشاهان، سران ممالک، دیپلمات‌های ارشد و ثروتمندترین مردان جهان را داشت.[۱] در دهه ۱۹۶۰ میلادی، معروف‌ترین روسپی‌خانه پاریس را در نزدیکی منطقه اعیان‌نشین شانزلیزه دایر کرد.[۲]

مشتریان ثروتمند او شامل نه تنها شخصیت های سیاسی، بلکه اعضای مافیا نیز بودند و وضعیت او به عنوان یک خبرنگار به پلیس اطمینان داد که او محافظت می شود. Grudet ادعا کرد که دفترچه ی آدرسش نامهای سرهنگ قذافی، جان اف کندی،مارلون براندو و جانی آگنلی، رئیس یک بار فیات را شامل می شد.. ( پس محمد رضا شاه پهلوی چه شد؟)..
البته بیماریهای جنسی این پدر تاجدار هم بوسیله چند گزارشگر اشاره شده است..روز خوبی را برا دوستداران علم و حقیقت آرزومندم..