Skip to main content

از وسط پرچم کنونی ان ارم هندی

از وسط پرچم کنونی ان ارم هندی
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

از وسط پرچم کنونی ان ارم هندی را بردارند و بجایش عکس فردوسی سوار بر قاطر که همزمان قبر کوروش را با دم خودش می کشد نصب کنند البته عکس شیر و خورشید را که همانطور قبلا گفته شد با چسب دو قلو به پیشانی

قاطر بچسبانند البته در روایات امده عکس شیر و خورشید را با تناب هم می توانید از گردن قاطر اویزان کنید فقط بشرطی که شیر نر باشد یا همان مرد باشد اما اگر شیر خانم پهلوی شد از نظر شرعی روسری لازم است . مراجعه شود به توزیع مسایل امام خمینی . خوب همه هم این فردوسی ها و طوسی ها را می شناسیم خطرناکند .
البته قرار است جبهه ملی فارس ها و سایت اذری ها . و مشروطه خواهان.سلطنت خواهان . و حتی گفته می شود جمهوری خواهان و نماینده ای از سپاه فارس تازان در جلسه ای اینکه رنگ قاطری که باید در روی پرچم سه رنگ که فردوسی سوار ان شود تصمیم خواهند گرفت. البته رنگ صورتی برای قاطری که فردوسی می خواهد سوار ان شود بهتر است در پرچم سه رنگ . اتفاقا اینکه شیر در پرچم نر باشد یا نه . و اگر نر نباشد باید روسری سرش کنند یا نه و سایر مسایل دولت در تبعید در ان جلسه تصمیم خواهند گرفت.
و در اخر یک محصول بالیوودی یا هماند هندی خودتان با سر اشپزی انگلیس عزیز تقدیم تمام دمکراسی و جمهوری خواهان
سرزمین فردوسی قاطر سوار خواهد شد . البته گفته میشود مهمترین بحث میان سازمان های فوق که در بالا گفته شد بحث نر یا نر نبودن شیر در روی پرچم است و همچنین در صورت نر نبودن شیر در روی پرچم سه رنگ باید سرش روسری انداخت یا نه. پس همه منتظر می مانیم تا نتیجه تصمیم گیری دولت در تبعید.
امیدوارم پالان هم برای فردوسی یادشان نرود برای سوار شدن ایشان به قاطر
اما احتمالا دیگر فردوسی این لقب تاریخی شاهنشاهی یعنی پالانی را از پهلوی ها بسرقت ببرد. و بر خود بنهد
و بشود فردوسی پالانی . پناه بر خدا از دست این فارس های هندی تبار.