Skip to main content

فر هنگه ایران با ستان بر

فر هنگه ایران با ستان بر
Anonymous

فر هنگه ایران با ستان بر مبنا ی ا نسا ن خد ا ی و یا زنخدا ی است . مسیحیت کا ملا سیاسی است در جنگ های پا نصد ساله ایران و روم آ ئین میتر ا تو سط ا سرا در روم شنا خته و برای اهدافه جها نگیر ی مو رد استفا ده قرار گرفت تا به ا مرو ز . از سا له صفر میلادی تا سیصد پنجا ه میلادی آ ئین میتر ا را د ا شتند. رفرا ندم کردند و مسیحیت را از ان در آوردند . تا ارمنستان هم آمدند کشو ر کشا ی کردند. مسیحیت را آ ئین رسمی روم کردند یعنی بطور رسمی سیا سی کردند مثله جمهرری اسلام دین رسمی را ا سلام شیئه دوا زده امامی .

هر چشمی، بسیار چیزها را می بیند و بسیاری چیزها را نمی بیند. علت آنکه چیزهائی را نمی بیند، بیصداقتی اوست، و علت آنکه چیزهائی را می بیند، صداقت اوست. از دروغهای هر کسی، میتوان مقدار کوری چشم او را شناخت و از راستیهای هر کسی، میتوان قوّه بینائی چشم او را شناخت. هر دروغگوئی، میانگارد که از دیگران، حقیقت را میپوشاند، ولی نمیداند که در دروغگوئیش، به ناتوانی خود در دیدن حقیقت، اعتراف میکند.
ا سنا د بسیا ر است آناهیتا در غا ر زایش میکند و صد ها مورد دیگر مسیحیت مشرو عیت خو د را از ایران میگیرد یعنی سه مرد د ا نا خرد مند از پرشین نو ید زا یش مسییح را مید هند. ا نا ن از هند یا مصر یا چین نیستند این خود عظمت فرهنگه ایران را نشان میدهد . زا یش ا سا س فرا هنگه ایران است . چه کسی میزاید زن از کجا از زهدان خو یش یعنی زن افر ینده است در بر خور د با فر هنگ ایران گفته شد که زهدان مر یم مقد س بوده که او را ز ا ئید ه نه خو د مسیح . فر قه جد ید ی متو لد شد . گفتنی بسیا ر است امید دارم که هر ایرانی از فرهنگه خود ا گا ه باشد و قتی د ا ر یو ش در سنگ نو شه خود میگوید از سه چیز این مملکت را محفو ظ بد ار خشکسا لی دشمن و دروغ آیا این دروغ نیست که شها دت به خد ا ی نادیده می دهند و این تمد ون امرو ز ما بر بریت کامل . این چند کلم ها از استاد عزیز پر فسور منو چهر ه جما لی ."پشت کردن به فرهنگ چند خدائی، و پیدایش ادیان توحیدی، ورویکرد به ادیان توحیدی، درست برای «بدوی بودن» ادیان توحیدی بوده، چون از غنا و پیچیدگی چند خدائی میگریختند. در واقع، ادیان توحیدی هستند که، همه پدیده هارا بی نهایت بدوی و ساده میسازند، چون همه چیزها و وقایع را، تنها به یک اراده نسبت میدهند، و یک رنگی و یک اندیشگی و یک معیاری و وحدت کلمه و راه مستقیم واحد، و ایمان انحصاری به یک خدا و معیار، جانشین ِ طیف رنگارنگ زندگی میشود، و طبعا گلاویزی «زندگی رنگ کمانی» با فلسفه «یکرنگِ بیرنگِ» دین توحیدی، فاجعه تاریخ انسانی میگردد."