Skip to main content

"مجبورم اینجا باشم و برای

"مجبورم اینجا باشم و برای
Anonymous

"مجبورم اینجا باشم و برای اینکه باشم بایستی اول بگی حق دارم بروم و بعد هم پس از پنج سال رفراندوم بگذاری....طبیعتا جواب چنین پیامی به زبان طنز چیزی جز این نخواهد بود که بگوییم : «آقای بنی طرف....»"
جناب کارشناس ارشد روان شناسی... مردانی امثال شما در طول تاریخ با چنین مغلطه سازی و پیچاندن "علمی" حقیقت حق زنان را پایمال کردند و می کنند. این حرف شما دقیقا همان استدلال مرتجع و پوسیده قدرت مداران جامعه مرد سالار است که ادعا می کنند با ندادن حقوقی که زنان مطالبه می کنند در واقع کیان خانواده را حفظ می کنند و اساس جامعه همه هم و غمشان است (و گرنه که مردان بیچاره و بدبخت نیت پلیدی ندارند و اصلا در این ما جرا ذینفع نیستند) در حالیکه ناگفته پیداست که چنین لجاجتی بر سر عدم اعطای حقوق زنان فقط و فقط ریشه در گفتمان عقب مانده مردسالار دارد که در پایمال کردن حقوق زن حفظ فدرت و سلطه مردانه را میجوید.

با حرفهای قشنگ و با کلاس "لاکانی" کل مسثله حقوق ملل جغرافیای ایران را در هم میکوبید تا سنگ دیگری را گذاشته باشید بر دیوار سست "یکپارچگی به قیمت تضییع حقوق ملیونها انسان". آقای محترم این دیوار آن چنان سست است که کل فلاسفه دنیا هم که جمع شوند نمی توانند جلوی ریزش آن را بگیرند. زیرا که فلسفه شیرینتان محدود به دنیای شماست و دنیای ملیونها انسان حقیقتی تلخ است که فلسفه بافی هایتان آن را تلخ تر هم می کند... شما حل مسئله را بجویید نه اینکه به محو آن اقدام کنید چرا که به قول مبارز بزرگ کرد اوجالان : "انهایی که توانایی خوانش روح عصر جدید را ندارند، به زبالە دان تاریخ سپرده خواهند شد. آنهایی که در قبال امواج خروشان آب مقاومت کنند به اعماق مرداب پرت خواهند شد."