Skip to main content

جناب کیانوش توکلی و تیم محترم

جناب کیانوش توکلی و تیم محترم
Anonymous

جناب کیانوش توکلی و تیم محترم ممیزی سایت ایران گلوبال!
وقتی که من می گویم ایران گلوبال از نژادپرستان و قومگرایان و تجزیه طلبان حمایت بی قید و شرط می کند، جناب مسئول کامنتها با لحنی از موضع بالا و "عاقل اندر سفیه" جواب می دهد: «طرف مقابل هم همین ادعا را در باره ما دارد!» ولی من دوست دارم نظر تیم ایرانگلوبال و بخصوص خود کیانوش توکلی را در این باره بدانم. آیا این پیام از نظر شما توهین آمیز نیست؟:
«امیدوارم دراولین فرصت بمرکز بهداشت مراجعه کنید، زیرااین مطالب فقط بااین نواسانات نامتعادلی ازمغز 250گرمی ساخته است»
آقای حامد ایرانی رسما و بدون رودربایستی (و صد البته به پشتوانه حمایت بی قید و شرط تیم اداره ممیزی) آقای موافق را دچار اختلال حواس و دارای یک مغز 250 گرمی می داند و از ایشان می خواهد که به مرکز بهداشت مراجعه کند. ولی از آنجایی که ایشان از قومگرایانی است که گرایات راسیستی دارد، تیم

اداره ممیزی کامنت ایشان را سانسور نمی کند، ولی یکی از کامنتهای مرا فقط به این دلیلی که یک نویسنده دروغگو را دروغگو نامیده بودم، سانسور کرد. همچنین کامنت دیگری که در آن کلمه "پاچه خاری" بدون اشاره مشخص به یک شخصیت حقیقی یا حقوقی بکار رفته بود، به تیغ پرمرحمت سانسور سپرده شد. (ظاهرا مسئولین اداره ممیزی معنی این کلمه را نمی دانند).
خواننده با انصاف می تواند تصور کند که اگر این تفکر "ایران گلوبال"ی در ایران به قدرت برسد، ما تا چه اندازه از آزادی بیان برخوردار خواهیم بود. مسلما در آنروز (که هرگز مباد و میایاد) هر گونه انتقادی از "خودیها" توهین بحساب خواهد آمد و هر ناسزایی که نثار "ناخودیها" شود، مصداق آزادی بیان نامیده خواهد شد.
ترسم نرسی به کعبه ای ....