Skip to main content

سرکار خانم صلواتی گرامی، به

سرکار خانم صلواتی گرامی، به
Anonymous

سرکار خانم صلواتی گرامی، به دلایلی که فوقاً اشاره کردم، بنده مخالف هر نوع توهین نژادی و ملیتی و قومیتی هستم. چرا که اعتقاد دارم باعث به حاشیه رفتن عقل و تدبیر و میدان گیری احساسات زودگذر میشود. آگاهی به حقوق پایمال شده ملی بایستی با خونسردی و همچنین تفکیک شوونیستهای دارای منافع از اختلافات بین ملیتها ازعموم ملت (ولو فریب خورده و تحت تأثیر احساسات) انجام بگیرد. ضمن این که فکر نمیکنم همه فارسها شوونیست باشند و احساس صمیمیت بین انسانهای هم عقیده از هر ملت و نژادی را نیز نه تنها نامعقول نمیدانم، بلکه آن را عین روشنفکری و انسانیت می یابم. در کل اعتقاد دارم که راه احقاق حقوق پایمال شده ملی نه از مسیر کینه و اختلاف، که از مسیر تفاهم و مبارزه برای اهداف و منافع مشترک می گذرد. به هر حال من میدان دادن به نظرات امثال کرمی را اتلاف انرژی و وقت گرانبها میدانم. جناب تبریزی گرامی؛

اگر منظورتان از این نقل قول

" گناهکار بزرگ در این میان کیست؟ کسی که توان نویسندگی بالائی دارد اما خود را کنار کشیده است و به جای نوشتن نوشتارهای کوبنده ضد رژیم پیاپی نق می زند که نوشته های ایرانگلوبال چنین و چنان هستند گناهکار بزرگ است!"
بنده حقیر است، که باید عرض کنم بنده فاقد توان نویسندگی چه در سطح بالا و چه در سطح پایین هستم و لذا از این گناه مبرا می باشم. ضمنا با معیاری هم که برای کیفیت مقالات تعیین کردید موافق نیستم.