Skip to main content

جناب کرمی؛ اولا که هم آقای

جناب کرمی؛ اولا که هم آقای
Anonymous

جناب کرمی؛ اولا که هم آقای توکلی خودشان زبان دارند و هم اینجا حاضر هستند. شما لازم نیست از جانب ایشان تشخیص بدهید که به ایشان توهین شده یا نشده. مثل این که سخن گفتن به وکالت از مردم برای شما عادت شده!. ثانیاً آقای محترم؛ شما که قادر نیستید تحولات همین هفته را تحلیل کنید و از چهار جمله تان، دو تا با هم در تناقضند و دو تا هم اتهام بی پشتوانه و بی سند و مدرک است، کیفیت تاریخ نگاریتان هم معلوم است. از همین مشت، کیفیت خروار تاریخ نگاری 2500 ساله تان هم معلوم میشود.

. ثالثاً شما نوشته اید که:
"در ضمن این نوشتاری که گروهی از کاربران از شما در خواست سانسور آنرا میکنند اکنون در سایت های فارسی با ذکر منبع ( ایران گلوبال) انتشار یافته و مورد استقبال طبقا مختلف ایرانی قرار گرفته است. "
طبق جستجویی که من با موتور جستجوگر گوگل انجام دادم، تنها یک وبلاگ (دقت کنید که با سایت تفاوت دارد) به نام «احترام آزادی» نوشته شما را منتشر کرده:
http://ehterameazadi.blogspot.com/2013/04/blog-post_4.html#more
و سوای این وبلاگ، هیچ سایت دیگری که نوشته شما را منتشر کرده باشد نیافتم. شما لطف کنید و آدرس تعدادی از این سایتها را که مدعی هستید، برای اثبات همین یک گفته خود نشان دهید تا مردم نسبت به تاریخ نگاریهای شما اطمینان بیشتری پیدا کنند.
رابعاً آیا می خواهید بدانید هویت شما چیست؟. هویت شما شخصی است که مطالب راسیستی می نویسد و مرتب هم به خودش مدال می دهد. هویت شما شخصی است که وظیفه بی افتخار هیزم کشی آتش نفاق و تفرقه را برای خود اختیار کرده. هویت شما هویت عطاری است که با صد جور تعریف و تمجید میخواهد مشتری را قانع کند که جنسش مرغوب و خوشبوست. استوانه کوروش برای شما هویت نمیشود. گلستان سعدی هم برای شما هویت نمیشود چرا که آنچه از شما میبینیم در تناقض است با آموزه های بزرگان شما.