Skip to main content

تبریزی گرامی، با سلام ودرود

تبریزی گرامی، با سلام ودرود
Anonymous

تبریزی گرامی، با سلام ودرود
خوشحالم که بالاخره کس دیگری هم از همین زاویه به سیاست ایرانگلوبال نگاه و آنرا نقد کرد. من بارها و بارها نوشته ام که سایت ایران گلوبال هر روز بیشتر شبیه مجلات زرد می شود، مجلاتی که در آنها مطالبی از آخرین رسوائی مالی فلان سیاستمدار گرفته تا بالا رفتن مالیات و راههای لذت بیشتر از رابطه جنسی پیدا می شود. همچنین گفته ام و باز هم تکرار می کنم که این سیاست اگرچه تعداد خوانندگان را بیشتر می کند، ولی سطح سایت را پائین می آورد، که البته گردانندگان سایت گوش شنوایی برای انی حرفها ندارند و همانطور که در کامنت بالا می خوانید، توجیهاتی میکنند که از خواندنش بر سر هر انسان عاقلی چغندر سبز می شود.
ولی تا جایی که به آقای صدیق مربوط می شود، ایاشن هیچ احتیاجی نیست که دوتا سیلی بخورند تا از هواداران جمهوری اسلامی بشوند. در سایت زیر می توانید ترجمه اشعار خمینی را بدست ایشان

بخوانید و از نظرات مشعشع ایشان در باره "امام خمینی" مطلع بشوید. جریانات قومگرا و تجزیه طلب همیشه مورد عنایت ویژه جمهوری اسلامی بوده اند و از خوان یغمای آخوندهای جنایتکار بهره ها برده اند، همانطور که تیم "تیراختور" هم با سرمایه های بی حساب سپاه پاسداران حمایت مالی می شود تا مشتی نژادپرست به استادیوم بروند و با آزادی کامل اعلام کنند "آذربایجا ایران نیست" راستی کسی خبر دارد چه بر سر آن افراد آمده است؟ آیا می شود باور کرد در کشوری که ستار بهشتی (تصادفا فارس) برای نوشتن در وبلاگی که ده بیست نفر بیشتر خواننده اش نبودند کشته می شود، وزارت اطلاعات در برابر کسانی که رسما دم از جدائی یک بخش از کشور می زنند، اینطور سکوت کند؟ آیا اینها نشانه ای از این نیست که همه پاهای این هشت پای نفرت انگیز به یک سر ختم می شوند؟
من پیشتر هم نوشته ام، دوستان مسئول در ایران گلوبال با این سیاستشان دارند آگاهانه به نفرت قومی و نژادپرستی دامن می زنند و هیزم کش کشتارهای آینده می شوند. آزادی بیان در این بین یک بهانه خنده دار است و نشان از بی مسئولیتی این افراد دارد. در آزادترین کشورهای جهان هم ادبیات نفرت و نژادپرستانه مشمول آزادی بیان نمی شوند.