Skip to main content

آقای کرمی خوش به حالتان که

آقای کرمی خوش به حالتان که
Anonymous

آقای کرمی خوش به حالتان که زحمت تفکر و اندیشه به خود نمیدهید و فقط به تکرار کلیاتی از کتابهای امثال کسروی و زرین کوب و دشتی و ... میپردازید و مطالب آنها به صورت تسلسل در مقاله ها و کتابهای امثال شما تکرار میشود. اما نمک خوردن و نمکدان شکستن فقط کار امثال شما و هم تباران شماست. اینکه آذربایجان هفتصد سال پیش به زور ترک شده است فقط وجود کتاب سترگ "دده قورقود" به زبان ترکی که در همین منطقه نوشته شده تمام بافته های شما و همقطارانتان را پنبه میکند. اگر در این 1400 سال هم حکومت به دست شما بود که اینک اینجا هم مثل تاجیکستان یا افغانستان باید بود شکر خدا ترکان در این 1400 سال ادعایی شما بارها مرز ایران را تا هند و اروپا توسعه دادند به هر حال شکستهایی هم داشتند اما شما هیچگاه حضور چشم گیری در تاریخ این منطقه نداشتید غیر از آنکه افسانه های فردوسی را تاریخ واقعی پنداشتید. از آن گذشته اگر فرضیات شما را

آقای کرمی خوش به حالتان که زحمت تفکر و اندیشه به خود نمیدهید و فقط به تکرار کلیاتی از کتابهای امثال کسروی و زرین کوب و دشتی و ... میپردازید و مطالب آنها به صورت تسلسل در مقاله ها و کتابهای امثال شما تکرار میشود. اما نمک خوردن و نمکدان شکستن فقط کار امثال شما و هم تباران شماست. اینکه آذربایجان هفتصد سال پیش به زور ترک شده است فقط وجود کتاب سترگ "دده قورقود" به زبان ترکی که در همین منطقه نوشته شده تمام بافته های شما و همقطارانتان را پنبه میکند. اگر در این 1400 سال هم حکومت به دست شما بود که اینک اینجا هم مثل تاجیکستان یا افغانستان باید بود شکر خدا ترکان در این 1400 سال ادعایی شما بارها مرز ایران را تا هند و اروپا توسعه دادند به هر حال شکستهایی هم داشتند اما شما هیچگاه حضور چشم گیری در تاریخ این منطقه نداشتید غیر از آنکه افسانه های فردوسی را تاریخ واقعی پنداشتید. از آن گذشته اگر فرضیات شما را قبول کنیم و شما را مالکان مقتدر این منطقه بدانیم آخر این چه اقتداری است که یکبار اسکندر، بار دوم اعراب, بار سوم ترکان و حتی این اواخر صدام هم قصد بدی کرده بود که باز به لطف جانفشانی همین ترکان مهاجر از مهلکه جستید و بچه هاتان همه تحصیل کرده امریکا و اروپا شدند و بغل همان امزاده ها پر شد ازشهدای آذربایجان. البته همیشه همین بودید در جنگ چادران یا همین جنگ عباس میرزا با روسها شما بودید که آذربایجان را ده سال در برابر روسها تنها گذاشتید و قهرمانان آذربایجان ده سال مردانه با ارتشی جنگیدند که در عرض سه سال ارتش ناپلون را در هم کوبید و پاریس را ویرانه ساخت. از ترک و عرب بیزار نباشید که هرچه دارید از آنها دارید از کشور داری تا دین و لغت و ادبیات و معماری و ... . در عرض همین دویست سال اخیر که تاریخش تا حدی قابل بررسی است چه خدمتی به ایران کرده اید که مدعی شده اید. کدام فیلسوف و دانشمند و جنبش مدرن و کشف بزرگ یا کوچک در کارنامه دارید؟ در این هفتاد سال اخیر هم که شبانه روز در حال ساختن آثار باستانی و نوشتن کتابهای باستانی بودید تا شاید کردها و ترکها و عربها را بدانها گول زنید! سه بار در طول تاریخ دروغین مدعاییتان حکومت تشکیل دادید هر سه بار هم با خیانت: هخامنشان به مادها، ساسانیان به جانشنیان اسکندر و این اواخر هم آقای رضا شاه با خیانت به قاجار آمد آنطوری هم به جزیره موریس تشریف فرما شدند. کدام حکومتتان مردانه و در یک جنگ رویاروی به ظهور رسیده است؟ چه خدمتی در این منطقه داشته اید؟ اگر اعراب نبودند که هنوز مادران شما از دست فرزندان شان آسایش نداشتند! تاریخ من در آوردی دوران کوروش و داریوش را بخوان. حالا انگلیس یک غلطی کرده به خاطر عقده از امپراتوری عثمانی، ترکها را کوبیده، شما چرا جاده صاف کن شده اید؟
در این بین برخی ترکان بیخبر یا همتباران ترک نمای شما که با اسامی ترکی کامنت میگذارند هم از اینکه زبانشان را (که سمبل هویتشان است) از دست میدهند و به زبان پارسی سخن میگویند و به فرزندان خود نیز زبان پارسی یاد میدهند خوشحال هستند. اینها هم همیشه در تاریخ فراوان بوده اند همانها که درب قلعه ها را از پشت باز کرده اند. اما جریان صاف و سیال ملت همه چیز را تمیز و پاکیزه خواهد کرد.