Skip to main content

تبریزی گرامی : چند نکته را

تبریزی گرامی : چند نکته را
Anonymous

تبریزی گرامی : چند نکته را تلگرافی می نویسم یکم_ متاسفانه در اکثر موارد فعالین حقوق بشر همان فعالین سیاسی هستند که در ارتباط با احزاب و یا جریانات سیاسی خاصی فعالیت می کنند این احزاب از قدیم با هم مشکل داشته اند وقتی شخصی مثل ایرج مصداقی که بشدت هوادار مجاهدین خلق است نباید سخنانان او را در باره فلان توده ای و یا اکثریتی بدون ارائه سند و مدرک باور کرد . برخلاف شما ، صد در صد بر این اعتقاد دارم که ایرج مصداقی و حسن داعی هر دو از اعضای مخفی سازمان مجاهدین خلق اند و خط مشی آنان را به دقت پیش می برند . سازمان مجاهدین خلق کمسیون های متعددی را در کنار دست انان گذاشته است .بطور مثال اطلاعاتی که ایرج مصداقی منتشر می کند در واقع اطلاعات ارشیو شده سازمان مجاهدین خلق است (این فرد زندانی نمی تواند این همه اطلاعات در اختیار داشته باشد)

انتقادات ایرج مصداقی به مجاهدین بسیار ابکی بوده است برای این عنوان می شود که پوششی برعضویت او در این سازمانی خود دست به نقص حقوق بشر در اردوگاههای نظامی خود در عراق زد. دوم یک مثال می زنم دوستی دارم در شهر مالمو سوئد زندگی می کند بنام محسن درزی عضو سازمان اکثریت بوده است و چند سالی در زندان بسر برده است ایرج در باره محسن درزی می نویسد:«اسدی مدتی نیز در زندان اوین به همکاری با مهدی‌ پرتوی مسئول سازمان

مخفی و نظامی حزب توده که به خدمت نظام در آمده بود، پرداخت و در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی رژیم به او کمک کرد.
وی پس از آزادی از زندان در اسفند ۱۳۶۷، مدتی به همکاری با «مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» وزارت اطلاعات که توسط عبدالله شهبازی راه‌اندازی شده بود، پرداخت و عاقبت همراه همسرش نوشابه امیری اداره‌ی مجله «گزارش فیلم» را عهده‌دار شد. این دو، در سال ۱۳۸۲ به پاریس سفر کردند و هم اکنون با استفاده از بودجه‌‌ای که دولت هلند مقرر کرده، سایت اینترنتی «روزآنلاین» را اداره می‌کنند. اسدی که خود یکی از توابین فعال زندان‌ بود، در «روزآنلاین» علاوه بر آن که به تبلیغ «اصلاح‌طلبان» نظام پرداخت، تلاش کرد لباس عافیت به تن امیرحسین فطانت و محسن درزی کند. اولی عامل نفوذی ساواک بود که باعث به‌ دام افتادن کرامت‌الله دانشیان شد و دومی یکی از توابان فعال زندان‌‌های جمهوری اسلامی که تیرخلاص هم زده بود.» خوب مشخص است که یک تحلیل بدونه ارائه سند و مدرک ...محسن در یک نوشته پاسخ او را می دهد ..متاسفانه مدیا فارسی زبان که بدنبال ماتریال هستند؛ این شخص کینه تور یعنی ایرج مصداقی را بزرگ کرده اند در صوتی که ایشان برای ارائه ادعا های خود هیج مدرکی را ارائه نمی کند در حالی خود مصداقی هم در زندان تواب بود وگرنه او ازاد نمی شد. اینهم لینک جناب مصداقی :

http://www.irajmesdaghi.com/maghaleh-92.html