Skip to main content

به عبارت دیگر همراه با سرازیر

به عبارت دیگر همراه با سرازیر
Anonymous

به عبارت دیگر همراه با سرازیر شدن ثروت باد آورد "خمس" از چهار سوی جهان به قم، برنامه حرکت سیاسی تشیع با سیاستهای نظام حاکم بر تهران گره خورد!آخوندهای عرش شاهی تهران بخوبی می‫دانند هرگز استقرار و امنیت شیعه در کشورهایی که تشیع در آنجا ریشه دیرینه دارد چون؛ عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان باعث بازنگری آنها در تاریخچه پس از انقلاب ایران خواهد شد. آنها از خود خواهند پرسید که چرا پیش از انقلاب ایران در امنیت و آسایش زندگی می‫کردند و تمامی مشکلاتشان پس از این انقلاب بوجود آمد!تمام این موارد به عقل اندیشمندان آنها نهیب خواهد زد، و با مرور زمان برای آخوندهای ایران پیامدهای منفی و خطرناکی در پی خواهد داشت.عمامه‫داران تهران همیشه سعی دارند اجازه ندهند پیروان تشیع در هیچ جای دنیا از استقرار و امنیت کافی برخوردار شوند، باید شیعه در همه جای دنیا از محیط اکثریت بیم داشته باشد. و همواره مظلوم

و زیر ستم قرار گیرد و گوشهایش تنها سرمست شعارهای ایرانی در دفاع از حقوق تشیع جهان باشد، و از درک واقعیت امر بکلی غافل بماند.انفجارات وحشتناکی که اخیرا در کویته پاکستان در میان شیعیان رخ داد را چون کشتارهای برنامه‫ریزی شده در عراق و افغانستان و پاکستان باید از این زاویه مورد بررسی قرار داد.شیعیان در سراسر جهان همواره طعمه آتش طمع و زراندوزی مرجعیت قم و کاخ نشینان عمامه به سر تهران بوده‫اند.برخی از تحلیلگران سیاسی بر این گمانند که ایران در پی تشکیل حکومتی شیعه مذهب در عراق است. به نظر نگارننده این باوری است بکلی نادرست!

تهران هرگز اجازه نخواهد داد شیعیان عراق به استقرار کامل برسند. بلکه آنها را قدرتی می‫خواهد در ستیز دائم با اهرمهای دیگر جامعه عراقی – درست سیناریوی لبنان – تا بطور مداوم در حال جنگ و ستیز باشند و ترس و وحشت آنها از نیروهای دیگر همواره آنها را تابع فرمان تهران و در آغوش آن بیندازد.

آخوند حاکم بر تهران توانسته با استفاده ابزاری از مذهب، اقلیتهای شیعه سایر کشورهای جهان را فاقد هویت ملی گرداند و روح میهن دوستی آنها را از بین ببرد و با هیمنت مرجعیت و وهم ولایت فیقه, ولاء و قبله آنها را بسوی قم و تهران تغییر جهت دهد. و این باعث شده عموم شیعیان در مسیری غیر از مصلحت کشورهایشان حرکت کنند و گاهی نیز بیگدار با اشاره آخوند قمی خود را به آب و آتش زنند. اگر چه این روند در کوتاه مدت به نفع سیاستمداران کشور ما تمام شده – پس از بیداری احتمالی شیعیان – پیامدهای بسیار وحشتناکی برای ایران و همچنین برای شیعه‫گری قم – در بر خواهد داشت.

وای اگر شیعیان جهان بیدار شوند..

اگر شیعیان بیدار شوند دیگر هرگز اجازه نخواهند داد مراجع و شخصیتهای مذهبی آنها طعمه تیرهای کور مراجع قم و تهران شوند!

و هرگز اجازه نخواهند داد ملتهایشان توسط ایران کشته شوند..

اگر شیعیان عراقی، لبنانی، یمنی، سعودی، پاکستانی و افغانی بیدار شوند و گل وطن دوستی‫شان بشکفد دیگر چرا تابع خط مشی و سیاستهای تهران شوند و چرا "خمس" ثروت خود را روانه حسابهای بانکی مراجع قم و تهران سازند!

و آیا اگر شیعیان بیدار شوند در فکر انتقام گرفتن از جنایتهایی که در حقشان صورت گرفته نخواهند شد؟!

پس وای بر نظام حاکم بر کشور ما اگر شیعیان بیدار شوند!..

نویسنده: دکتر حسین قالیباف – اصفهان