Skip to main content

نظر قبلی من به جناب "حسن زاده

نظر قبلی من به جناب "حسن زاده
دنیز ایشچی

نظر قبلی من به جناب "حسن زاده" بود. اجازه بدهید جواب کوتاهی هم به نظرات جناب هومن داده باشم. هومن گرامی، اجازه بدهید تعدادی از جملات شما را خلاصه وار در زیر بنویسم.
من سررزمین ها را با تمدن های انها تعریف میکنم نه نام قومی.ادبیات بومی وشخصی خودم است.نمیشود با تفکر وارداتی مسائل سرزمین هارا حل کرد .من تمدن گرا وسرزمین گرا هستم وخواستار ساماندهی مردم در سرزمین ها و تراکم سرمایه و حفظ ان در سرزمین ها.با هرنوع حکومت مرکزی در تهران تبریز شیراز مشهد یا اصفهان هم با هرایده وزبانی مخالفم .من سررزمین ها را با تمدن های انها تعریف میکنم نه نام قومی .هرنوع حکومت مرکزی در تهران تبریز شیراز مشهد یا اصفهان هم با هرایده وزبانی مخالفم وتا پایان جهان با ان می رزمم من خواهان سامان شورایی و خودگردان ومردمی درسرزمین ها هستم.مخاطب من نیروهای تمدن گرا در سرزمین ها هستند.

باید با احترام به نگرش فلسفی سیاسی شما . با ارزوی موفقیت برایتان باید بگویم که با بافت عمومی نگرش سیاسی فلسفی شما هم فکر نیستم. در مورد تک تک جملات شما میشود بحث کرد. در مورد مجموعه کلی بافت اندیشه های شما هم می شود بحث کرد. به نظر من بافت کلی اندیشه های شما جهت پاسخگوئی به نیازها و ضرورت های اجتماعی کفایت نمی کند.