رفتن به محتوای اصلی

در کامنت قبلی من ادعا کردم که

در کامنت قبلی من ادعا کردم که
peerooz

در کامنت قبلی من ادعا کردم که در این سایت افراط گرایان دست بالا را دارند و اگر چنین دیدی درست باشد - که ممکن است نباشد - راه اصلاح آن یا سانسور کامنت ها و یا تعطیل سایت است که با سیاست کنونی سایت, هیچکدام عملی نیست و تنها راه باقیمانده, ادامه راه و تجربه ای برای آیندگان خواهد بود.

اما اثبات وجود سلطه افراطی ها و یا " پان " ها بسیار ساده است. به شهادت کامنت های قبلی ما میانه رو ها, قبول داریم که در کمتر از یک قرن گذشته توسط رژیم " آریائی " پهلوی ها و رژیم " فارس " خمینی و خامنه ای - اگر آنها را " فارس " بدانیم - به اقلیت های ایران ظلم فراوان شده و بدون شک باید همه " ملت ها " از حقوق مساوی بر خوردار گردند. در این باره ما با افراطی ها کاملا هم عقیده ایم. اما زمانی که ما در مقام مقایسه میگوئیم که وضع اقلیت های ارمنی و یونانی و کرد در ترکیه بهتر از این نبوده و عربستان سعودی نه تنها بر

شیعه های خود و بحرین, بلکه بر سنی های یمن و غیره هم ظلم میکند, رگهای گردن به حجت قوی میشود که خیر, ام الفساد, نژاد پرستی فاشیستی فارس است و در مورد " پان " های فارس نیز قضییه درست بر عکس میباشد.به همین سادگی. آیا ادامه راه مساله را حل خواهد کرد؟ نمیدانم.