رفتن به محتوای اصلی

اقای اوباما حقوق بشر در ایران را فدای توافق هسته ای با رژیم ملایان نکنید!

اقای اوباما حقوق بشر در ایران را فدای توافق هسته ای با رژیم ملایان نکنید!

 اقای اوباما برامدن دوباره شما در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا نشانۀ نهادینه شدن و عمق اثر گذاری مفهوم دمکراسی بر روح جامعه موفق امریکائی و علامت برتری لیبرال دمکراسی بر شیوه های دیگر اداره جوامع بشری مطرح شده در سده های اخیر است.

سالهاست که جامعۀ امریکا این مقولۀ موفق را تمرین کرده، در رفع نواقص ان کوشیده و استفاده از این ابزار اداره جامعه را به حد اعلاء و تکامل ان رسانده است، این موفقیت بزرگ را به شما و مردم ازادیخواه امریکا تبریک میگویم، مردمی که در یک دورۀ کوتاه زمانی سیصد ساله موفق به بر ساختن تمدنی بزرگ و مدرن گشته بسیاری از دست اوردهای گذشته  بشری را کامل کرده پشت سر وا نهاده اند، مهاجرانی که در راستای بدست اوردن یک زندگی بهتر و شرائطی مطلوبتر اقیانوسها را پیموده در سرزمینی ناشناخته پایه گذار حاکمیتی گشته اند که امروزه برترین و قدرتمندترین دمکراسی جهان است، زنان و مردان مهاجری که با قدرت اراده و صرف فعل خواستن زندگی خود را برساخته تصویر مطلوبی از اینده ای روشن را در برابر جهانیان بعنوان الگوی عملی زندگی قرار داده اند.

جامعۀ پیشرو و تحول خواه امریکا، امروز پرچم دار بسط دمکراسی و نهادینه کردن مقولۀ حقوق بشر در دیگر جوامع و کشورهای عقب مانده در جهان و مناطق پر اشوبی چون خاورمیانه است، دمکراسی امریکائی الگوئی موفق و کاربردی به جهت رهاسازی جوامع عقب مانده از قید خرافه ها، واپسگرائیها و دیگر ابزارهای تحمیق ادمیان در بین ملتهای از قافلۀ  بشری وامانده است، ترکیبی از این دمکراسی موفق در تلفیق با باورها و مدلهای بومی در ان مناطق حتماً راه گشای این جوامع در درک بهتر از شرائط جهانی و برساختن دنیائی بهتر و قابل تحمل تر خواهد بود.

لذا امروز این رسالت امریکا بعنوان یک قدرت دمکرات و برتر در جهان است که در یاری رساندن به مردمان دیگر مناطق این کره خاکی در جهت درک صحیح از منافع جمعی بشر کوشیده به مردمان این مناطق در دست یابی به ازادی و برساختن حکومتهائی دمکراتیک و ایجاد دنیائی بهتر مدد رسانده، رهبری دهکده بزرگ جهانی را با ارائه دست اوردهای بزرگ ملت خود به مردمان سرزمینهای بازمانده از حرکت قافلۀ تاریخ و کمک در اجرای ان شیوه ها به سرانجام رساند.

امروز چشم دنیا به عملکرد شماست، احاد ادمیان منتظر دیدن نحوه تعامل یا تقابل شما با حاکمیتهای غیر دمکراتیک و مستبد در جهان پر تلاطم امروز اند، امروز نحوۀ اجرای نقش شما در تقابل حق مدارانه با مستبدان سدۀ حاضر در تاریخ  ثبت و بعنوان یک الگوی رفتاری در منظر دید و قضاوت احاد جهانیان قرار خواهد گرفت. ما در عصر تبادل اطلاعات زندگی میکنیم، بشر امروز قانونمدارتر، اگاه تر و به حقوق خود اشناتر است، مردمان امروز را نمیتوان به بازیهای رسانه ای دیروز فریفته، از کاه ها برای انان کوهها ساخت. شگردهای قدیمی بر ملتهای حقیقت جوی امروز کارگر نبوده، این انسانها را نمیتوان بسادگی گذشته به بازی گرفت. اقای اوباما کشور شما با طرح تئوری تمام دنیا یک دهکده جهانی بدنبال برداشتن مرزهای ترسیمی و در هم تنیدن منافع، نیازها و خواسته های بشری بود، امروز شخص شما بعنوان رئیس جمهور ان کشور مدیریت و راهبری این ایده و الگو را «چه بخواهید/ چه نخواهید» در سطح جهان بعهده گرفته اید، شما نمی توانید بدلیل عظمت و گسترۀ پر مخاطره این سنخ اندیشیدن، از زیر بار مسئولیت اجرای ان به بهانۀ تقسیم مسئولیت بین همه ملتها و دولتها شانه خالی کنید. شخص شما مسئولید، فلش حرکت برای شما رو به جلو در جهت اتحاد جوامع بشری و در تقابل با سیاهی، تاریکی و تباهی است، نمیتوانید در این مقطع خاص بدلیل هزینه های سنگین این مهم در انجام ان کوتاهی کرده، انرا به گذر زمان و حل کردن مسئله در طی ان سپرده رنج و عذاب ناشی از حضور شریرانۀ جمهوری اسلامی را برای ملت ایران، مردم سوریه و خاورمیانۀ بزرگ نادیده بگیرید.

مردم کشور من ایران، در طول تاریخ و در طی حرکت قافلۀ فرزندان ادم بسوی قله های سعادت دارای اندیشه ای والا و درکی روشن بوده در کمک به پیمودن این مسیر صاحب سهم و سبکی قابل توجه بوده اند، ایرانیان در تمام طول تاریخ بعنوان مردمانی صلح جو، شجاع و راستگو مطرح و در بسیاری از گردنه های صعب العبور مسیر تکامل تاریخ، راه گشای مسیر حرکت قافلۀ انسانیت بسوی کمال شده اند. مردمان ما حتی در زمانی که کشورمان بدست یونانیان، مغولان، تاتارها و اعراب بدوی اشغال گردیده، تحت ستم و تاراج ان متجاوزان نادان قرار گرفته اند، دست از تلاش برای درک افکار ان متجاوزان و هدایتشان بسوی انسانیت برنداشته یاریگر ان اقوام متجاوز در فهم، مفهوم ادمیت بوده، در همان شرائط سخت از اقوام وحشی مغول، تاتار و تازی انسانهای بهتری نسبت به گذشته شان بگواه تاریخ مکتوب برساخته اند.

اما امروز میهنم در اشغال قومی لعین و ریاکار قرار گرفته است، قومی که از دین ابزار بردگی انسان و ظلم به مردم را بر ساخته، مردمم، تاریخم و سرزمینم را بازیچه تبه کاری، دین فروشی و نابودی مفاهیمی چون ازادی و عدالت قرار داده است، مردم ایران سالهاست که بدست این اوباش کوته فکر با نام دین مورد تعدی و ظلم واقع شده، خوبانشان بدست این ظالمان حذف و بزرگانشان خانه نشین(ایت الله شریعتمداری، ایت الله منتظری، مهندس موسوی، اقای کروبی، خانم رهنورد) گشته اند. این قوم نابکار(ملایان) در اغاز به جهت فریب مردم گفتند که روحانیون بدنبال کسب قدرت نبوده، در قم (مرکز اموزش علوم دینی مشابه با واتیکان در رم) ناظر بر اعمال حاکمیت اینده خواهند بود اما پس از فراغ خاطر از جانب دوستان هم حزبی شما به سرکوب مردم میهنم تحت نامهای مختلفی چون منافق، مارکسیست و ضد انقلاب پرداخته حاکمیت را بدست خود قبضه کرده تا از پس سالها ارزو و کمبود( از زمان سلطنت قاجار )رسماً به عقده گشائی و چپاول ثروتهای ملی ایران پرداخته ما را به عمد بسوی خرافه، تاریکی و قهقرا رهنمون سازند، اینان به اباد سازی گورستانها و زندانها در میهنم همت گماشته مردمان خوب سرزمینم را در این دو مکان تسلیم کرده اند. اینان مثل طالبان افغانستان در تخریب میراث ملی مردم افغان بی تمایل به تخریب اشکار میراث جهانی تاریخ در ایران چون کاخهای متمرکز در پرسپولیس نبوده از ترس وطن پرستان جرأت انرا نداشته اند لذا در طول سی و چند سال گذشته ارام ارام به تخریب پنهان ان روی اورده، به مرور و پنهانی بخشهائی از انرا به خارج از ایران منتقل کرده فروخته اند تا هم به پولهای باد اورده دست یافته و هم ثمره تلاش ایرانی را در گذشته به عمد بدست نابودی بسپارند. اینان ریشه ای تازی داشته، کینه دار ایرانند، درد ایشان درد ایران نیست، درد مردم سرزمینم نیست، اینان اموال ایرانی را چپاول کرده صرف کسب ارزوهای خود و دوستانشان در لبنان( حسن نصرالله) و خاورمیانه میکنند، اینان با پول ایرانی دست اسد در کشتار مردم ازادیخواه سوریه را باز گذاشته تا به جهان ازاد دهن کجی کنند. اینان علاقه ای به تعامل مثبت و مؤثر با جهانیان نداشته خود را ملزم به صدور پیام گمراه کننده شان به جهان ازاد و مبارزه با فرهنگ غرب میدانند. اینان متوهمانه چون هیتلر در صدد فتح جهانند، او با ایدئولوژی ناسیونال سوسیالیسم و اینان با تفکر بظاهر مذهبی/ اسلامیِ بشدت افراطی و به دور از مفهوم واقعی دین در صدد نصب پرچم خود بر گنبد کاخ سفید اند.

اقای اوباما خطر باقی ماندن ملایان در رأس حاکمیت ایران را برای ادامه حیات جهان بشری جدی بگیرید و با چشمان باز دستان لرزان علی خامنه ای را که بطرف شما دراز شده است را نظاره کنید، دستان این اقا به خون جوانان، نویسندگان زنان و مردان شجاع ایرانی که با حاکمیت او مخالفت کرداه اند اغشته شده الوده به جنایت است، دستان این اقا در خون مردم دلیر سوریه که به جهت احقاق حق خود به میدان امده در مقابل مزدور ملاها اسد ایستاده اند فرو رفته است، دستان او همان دستانی است که اراء مردم ایران را دزدیده و اشاره به سرکوب مردم وطنم داشته است. اقای اوباما مراقب باشید که با جانیان تعامل نکنید، او(خامنه ای) فاسد است، نظامی که او مدعی ان است نیز فاسد است، این نظام از دین فقط نام انرا یدک میکشد و قطعاً متعلق به مردم ایران نیست، بخدا که شأن مردم ایران این نظام جعلیِ نیست. مراقب باشید تا در پیشگاه تاریخ به تعامل با جانیان و مماشات در جهت بقاء انان متهم نشوید. شرط مقدم در مذاکرات هسته ای را برای او رعایت حقوق بشر در ایران، ازادی زندانیان سیاسی وطنم و رئیس جمهور منتخب مردم مهندس موسوی و روحانی اسیر اقای بروجردی به همراه برگزاری انتخابات ازاد پس از همه پرسی تمایل مردم به نوع حکومت تحت نظارت نهادهای بین اللملی قرار دهید، شرط به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای را برای او عدم دخالت در امور مردم سوریه گذاشته مردم خوب و شجاع سوریه را در این میان از یاد نبرید، شما در پیشگاه تاریخ مسئولید، این بزنگاه مهم تاریخی و فرصت اثر گذاری بر ایندۀ حیات بشری را بسادگی از کف ندهید، امروز وقت تعامل با روبه صفتان ریاکاری که دین فروخته به مردم ظلم روا میدارند نیست، باید در مقابل انان قاطعانه ایستاد و کج فهمان نادان را به رعایت حقوق مردم ایران ملزم کرد. او(خامنه ای) دست توافق شما را به چراغ سبز سرکوب مردم ازدایخواه ایران(جنبش سبز) و ادامه دخالت در مسائل مردم سوریه تعبیر خواهد کرد، او اینرا به معنای ادامه حاکمیت استبدادی خود/ اسد معنا کرده از زیر بار مسئولیت جنایات انجام شده (بفرمان خود/ اسد) شانه خالی خواهد نمود، مراقب باشید که این تعامل در بینش مردم ازادیخواه جهان وجود حریم امنیت و مصؤنیت از مجازات برای مستبدین امروز و فردا معنا خواهد گشت.

اقای اوباما ما مردم ایران حاکمیت ملایان را به لطف خدا به زیر خواهیم کشید، ما در مقابل ظلم و ستم ناشی از حکومت دینی سکوت نخواهیم نمود، بشما قول میدهم که ما اشتباه سی و اندی سال پیش خود را تکرار نکرده با تصویر سازیهای واهی در ماه دوباره فریب نخواهیم خورد، وقت انست که مردم ایران را در رسیدن به حاکمیتی دمکرات همراهی کنید، زمان انست که حقوق این مردم تاریخ ساز را برسمیت شناخته اجازه دهید که این مردم خوب در سرزمینشان مسیر رشد و تعالی و همراهی مؤثر با جامعه جهانی را تجربه کنند. ایرانیان مردمانی باهوش و شجاع اند، این مردم دلیر و دانا را از داشتن دمکراسی واقعی محروم نکنید، بخدا که ایرانِ دمکرات خطری برای شما و دوستانتان در غرب نخواهد بود، این تفکر سنتی دوستانتان(خطر ایران قدرتمند/ دمکرات) را فراموش کرده در رسیدن ملت ایران به قله دست اوردهای بشری کوتاهی نکنید، این حق ملت ماست و ما انرا به هر صورت در اینده ای نزدیک بدست خواهیم اورد، ما در رسیدن به ان یک قدم پا پس نخواهیم گذاشت.

ما اجازه نخواهیم داد تازی بی هویتی چون علی خامنه ای بر مُقَدَّرات ملت ایران بیش از این سایه افکند، او حتماً باید از صحنۀ حاکمیت ایران حذف شود، جمهوری اسلامی باید سرنگون گردد و ما به لطف خدای بزرگ و کمک مردم عزیزمان این مهم را بزودی در اولین فرصت مناسب به سرانجام خواهیم رساند. ما با کمک مردم اسرائیل خاورمیانه ای دیگر بر خواهیم ساخت، این حق ما و حق انان است که به استحقاقمان در اینده ای نزدیک و در این منطقۀ مهم برسیم، حقی که دیگر از ان به هیچ روی چشم نخواهیم پوشید. بازی تحریک مردم اسرائیل با پرتاپ موشک حماس به خاک اسرائیل دیگر جواب نخواهد داد، مردم اسرائیل خوب میدانند که باید با صبوری ورق این بازی را برگردانده، ارایش منطقه را دگرگون ساخته، نگاهها را به خود عوض کنند. راه برتری در منطقه از لولۀ سلاح نخواهد گذشت، اینده سازان باید صبر پیشه کنند تا که ثبات و ارامش را به مردم منطقه باز گردانده، نهادینه کنند. لابیهای مدافع رژیم اخوندی در امریکا، دوستان دلسوز ملایان در غرب و اوباش دست نشانده اینان در غزه/ لبنان نخواهند توانست با بازی ایجاد التهاب مصنوعی مردم اسرائیل را به راه مورد نظر خود درگیری با فلسطینیان و تدارک پوشش رسانه ای از ان در جهت به فراموشی سپردن مذاکرات پس پرده اقایان با سینه زنان اسلامی در واشنگتن وادار سازند، این شگردهای قدیمی دیگر کارساز نخواهد بود.

اقای اوباما ما به ازادی ایران از چنگ رژیم ملایان متعهدیم، ما خواب راحت علی خامنه ای را آشفته ساخته رؤیاهایش را بر باد داده ایم، با ما بوده و ملت شجاع ایران را در رسیدن به ازادی، عدالت و دمکراسی یاریگر باشید/

پاینده باد ایران- زنده باد ازادی و دمکراسی/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید