رفتن به محتوای اصلی

سیدعلی، انقلابی عصر شترچرانی !

سیدعلی، انقلابی عصر شترچرانی !
تفسیر از:
اقبال اقبالی

خامنه ای از منافع ملی سخن می گوید ولی خود، رهبر رژیمی دینی ست که تضاد آشتی ناپذیر سیاسی، تاریخی و فرهنگی با ایران و ایرانیت دارد. او از موضع منافع پان اسلامیسم و بکام اسلامگرایان اقدام می کند، ولی پرچم ایران را برای غرب ستیزی برافراشته است. اینچنین است که وقتی مقولات شریف از فیلتر فکری ملاها عبور می کند، نتیجه اش تحریف های تهوع آوری ست که در زیر ملاحظه می شود:

*******

صبح امروز (پنجشنبه)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار فرماندهان، همافران و دیگر پرسنل نیروی هوایی ارتش،

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: شما به قول خودتان تحریم‌های فلج کننده می‌گذارید تا ملت را فلج کنید؛ آیا این نشان دهنده حسن نیت است یا سوءنیت؟

رهبر انقلاب افزودند: مذاکره هنگامی معنا پیدا می‌کند که دو طرف با حسن نیت، با شرایط برابر و بدون قصد فریب گفت‌وگو کنند. به همین علت «مذاکره برای مذاکره»، «مذاکره به صورت تاکتیکی» و پیشنهاد مذاکره برای فروختن ژست ابرقدرتی به دنیا، حرکتی حیله گرانه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: من دیپلمات نیستم، انقلابی‌ام. به همین علت صریح، صادقانه و قاطعانه حرف می‌زنم. پیشنهاد مذاکره وقتی معنا دارد که طرف حسن نیت خود را نشان دهد.

ایشان به آمریکایی‌ها خاطرنشان کردند: اسلحه را مقابل ملت ایران می‌گیرید و می‌گویید یا مذاکره یا شلیک می‌کنیم! اما بدانید فشار و مذاکره با هم سازگار نیست و ملت مرعوب این چیز‌ها نخواهد شد.

رهبر انقلاب با انتقاد از عده‌ای ساده لوح یا دارای غرض که از پیشنهاد آمریکا ابراز خوشحالی می‌کنند افزودند: مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند، چرا که آن‌ها در شصت سال اخیر به هیچ یک از وعده‌های خود رفتار نکرده‌اند.

سازماندهی کودتای ۲۸ مرداد علیه دکتر مصدق آن هم در حالی که او به آمریکایی‌ها اعتماد کرده و حمایت مستمر از حکومت ظالمانه و مستبد پهلوی، دو نمونه‌ای بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین رفتار آمریکایی‌ها در قبال ایرانیان، مورد اشاره قرار دادند.

ایشان افزودند: پس از انقلاب هم در برهه‌ای، مسئولان از روی خوش بینی به آمریکایی‌ها اعتماد کردند اما آن‌ها ایران را محور شرارت خواندند و به ملت ایران اهانتی بزرگ کردند.

رهبر انقلاب در جمع بندی این بخش از سخنانشان افزودند: با توجه به این سوابق و با توجه به واقعیات، تأکید می‌کنیم مذاکره و فشار دو راه جداگانه هستند و ملت ایران قبول نمی‌کند که زیر فشار و تهدید با تهدید کننده مذاکره کند.

ایشان افزودند: هر کسی بخواهد دوباره سلطه‌ آمریکا را برقرار و برای جلب رضایت آمریکایی‌ها از منافع ملی، پیشرفت کشور و استقلال ملی صرفنظر کند، ملت گریبان او را می‌گیرد و بنده هم اگر خلاف این خواست عمومی حرکت کنم، مورد اعتراض مردم واقع می‌شوم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای ملت ایران را اهل بردباری و مسالمت خواندند و افزودند: ما با هر کشوری که علیه ایران توطئه نداشته است، مذاکره و ارتباط داشته‌ایم و این مسأله را در خدمت منافع ملی می‌دانیم.

رهبر انقلاب، حرکت عظیم مردم ایران را حرکت در راستای تأمین منافع «ایران، امت اسلامی و جامعه بشری» خواندند و افزودند: این ملت به یاری حق، امت اسلامی را به اوج افتخار می‌رساند.

انتقاد رهبر انقلاب از برخی بداخلاقی‌های اخیر

ایشان حفظ بصیرت و اتحاد را زمینه ساز ادامه عزت و پیشرفت ملی دانستند و با انتقاد از برخی بداخلاقی‌های اخیر افزودند: مسئولان باید مصالح کشور را حفظ کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به این که در آینده با مردم درباره این بد اخلاقی‌ها سخن خواهند گفت، افزودند: مسئولان، این بداخلاقی‌ها را که در برخی عرصه‌ها و صحنه‌ها دیده شد، کنار بگذارند و همچون ملت یکدل و مصمم و همزبان باشند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید