رفتن به محتوای اصلی

اجتماع صنفی کارگران قند اهوازدر تهران خاتمه یافت

اجتماع صنفی کارگران قند اهوازدر تهران خاتمه یافت


*******

«حسن لویمی» از اعضاء شورای اسلامی کار کارخانه قند و شکر اهواز با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت که او و همکارانش پس از وعده مسئولان ونمایندگانی از دو بانک ملی و ملت به عنوان سهامداران اصلی کارخانه، عصر روزچهارشنبه تهران را به مقصد شهر اهواز ترک کرده‌اند.

وی در توضیح وعده مساعد مسئولان دو بانک ملی و ملت برای رسیدگی به وضعیت کارخانه قند اهواز وپرداخت معوقات 45 ماهه کارگران، گفت: طی جلساتی که اعضای شورای اسلامی کارگران قند اهواز با نمایندگانی از بانکهای ملی و ملت در طی 5 روز اقامت کارگران در تهران برگزار شد مدیران این دو بانک هر کدام با انتخاب یک نماینده برای برسی وضعیت کارخانه،وعده کردند حداکثر تا روز دوشنبه (9تیر ماه)بخشی از 45 ماه مطالبات معوقه کارگران را پرداخت کنند.

لویمی در ادامه گفت: نماینده قانونی بانکهای ملت و ملی قرار است از امروز شنبه (7تیر ماه)تحقیقات خود را در مورد کارخانه قند اهواز آغاز کنند و در کوتاه ترین زمان، گزارش خود را برای مسئولان بالادستی خود برای آغاز برنامه های نوسازی وبازگشایی مجدد کارخانه ارسال کنند.

این فعال کارگری همچنین در مورد مجموع مطالبات کارگران قند اهواز گفت: کل مطالبات کارگران کارخانه قند اهواز حدود دو میلیارد و 600 میلیون تومان است که باید این مبلغ به حساب حود 100 کارگر کارخانه واریز شود.

او در ادامه با بیان اینکه کارخانه صنایع قند و تصفیه شکر اهواز از نیمه تابستان سال ۸۷ تا به امروز در تعطیلی کامل به‌ سر می‌برد، افزود: تعداد کارگران کارخانه قند اهواز در سال 90 حدود 100 کارگر بود که با بازنشسته شدن نیمی از آنان هم اکنون تعداد کارگران کارخانه قند اهواز به 47 نفر تقلیل یافته است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید