رفتن به محتوای اصلی

در دفاع از کوبانی برخیزیم

در دفاع از کوبانی برخیزیم

فراخوان

در دفاع از کوبانی برخیزیم

مردم شریف ، زنان و مردان آزاده
جوانان پرشور!

قلب کوبانی در میان آتش و دود می سوزد، کودکان ، زنان و مردان کهنسال کوبانی در زیر بمباران و توپ و خمپاره پاره پاره می شوند کوبانی در محاصر داعش و حامیان جنایتکار آنها قرار گرفته است. مبارزان و مدافعان کوبانی در خیابانها و اطراف شهر سنگر به سنگر جانبازی می کنند. لشکریان ریش و خرافه و پرچمداران سیاهی با توپ و تانگ، ساتور و شمشیر به جان کوبانی و مدافعانش افتاده اند. سر می برند و خون می ریزند. دولتهای امپریالیستی و مرتجع محلی خونریزی و کشتار کوبانی و مدافعانش را نظارت می کنند. ارتش فاشیست ترکیه آماده شده است که کوبانی را در هم شکسته ببیند و مثل کرکس به جان بی رمق کوبانی ها بیفتد. حمله داعش با هماهنگی ارگانهای جاسوسی امریکا و میت ترکیه علیه کوبانی هدایت میشود. اینها میخواهند مقاومت و تجربه دفاع اجتماعی کوبانی را در میان تبلیغات ذروغین به خاک و خون بکشند و شکست کوبانی را به افکار عمومی مخابره کنند.
باید در برابر این هجوم همه جانبه دشمنان کوبانی به میدان بیاییم .

مردم آزاده و شریف

علیه توطئه اشکار دولتها و گروه تبهکار داعش به میدان های شهر بیاید. همه باهم همصدا و متحد برای حمایت و علیه کشتار مردم کوبانی اعتراض کنیم. بگوییم که هر جا بشریت متمدن هست کوبانی هست . کوبانی تنها نیست. کوبانی شکست نا پذیر است. سنگر های کوبانی را در همه شهرها و عرصه های مبارزه اجتماعی باید پیروز نگه داریم. باید پرچم آزادیخواهی کوبانی را در همه شهرها به اهتزاز در آوریم .
بیاید متحد و یکپارچه با هر آنجه که در توان داریم به کمک کوبانی و مدافعانش بشتابیم . شهرها را با شور و اتحاد در حمایت از کوبانی بخروشانیم . دنیا را از خواب غفلت و توطئه بین الملللی علیه کوبانی بیدار کنیم .
وعده ما در همه شهرها ، مراکز عمومی و میدانهای شهر از همین امروز ، از استانبول تا تهران ، از سنندج تا سلیمانیه از لندن تا کلن از پاریس تا برلین ... و هر جایی از این کره خاکی هستیم به قیام در دفاع ار کوبانی برخیزیم .
کوبانی تنها نیست. کوبانی شهر آزادگان عصر حاضر است و باید به کمک کوبانی شتافت و به دشمنان کوبانی نشان داد که راهی را که کوبانی و مدافعانش در پیش گرفته اند در خون و زندگی همه آزادیخواهان و مردم برابری طلب در دنیا جاریست.

زنده باد واحد های قهرمان مدافع شهر کوبانی

آزاد زمانی

6 اکتبر 2004

عکس حمایت مردم مهاباد از کوبانی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید