رفتن به محتوای اصلی

هاشمی رفسنجانی به چه می اندیشد؟

هاشمی رفسنجانی به چه می اندیشد؟

اکنون چه حادثه ای در کشور رخ داده که افرادی در صدد هستند این سالار مرد را خانه نشین کنند. آیا شما از بازماندگان انقلاب ۵۷ نیستید که می خواستید ایران را آزاد کنید؟ چه عواملی سبب شده که شما در سکوت مبهم بسر می برید در صورتی که ایران عزیزمان در بحرانی بسیار پیچیده بسر می برد. آقای رفسنجانی بنظر شما به همراه میلیون ها ایرانی به قدرت جنبش سبز پی بردید و بخوبی می دانید که عمر رژیم جمهوری اسلامی رو به پایان است. حال جای سوال وجود دارد که چرا شما به صورت کژ دار و مریز از جنبش سبز حمایت می کنید؟ اگر به این حقیقت رسیده باشید که جنبش سبز پیروز خواهد شد پس به یکباره تصمیم خود را گرفته و حمایت خود را بطور صد در صد نشان دهید و خواهید دید که چطور این مردم شریف و فرهیخته شما را در آغوش گرم خود خواهند پذیرفت.

آقای رفسنجانی، شما با پیوستن به جنبش سبز مردمی خود و خاندان هاشمی را بیمه خواهید کرد. اگر فکر می کنید که با پیروزی جنبش "اسلام" به خطر خواهد افتاد، سخت در اشتباه هستید. همانطور که خود می دانید نه شما و نه کس دیگری قیم ما نمی باشد که برای ما تصمیم بگیرد چه بخوریم، چه بپوشیم و چطور زندگی کنیم و در نهایت بخواهید ما را به زور بهشت ببرید.

آقای هاشمی، شما شاه را بیرون کردید زیرا به شما اجازه فعالیت سیاسی نمی داد، آیا حال که خودتان پیروز شدید مثل شاه عمل نمی کنید؟! آیا ممکن هست بپرسم که فرق شما و شاه در چی هست ؟ شما در این ۳۱ سال حقوق شهروندی را زیر پا نهادید، حقوق اقلیت ها را پایمال کردید و حق انسانیت را از آنها گرفتید. اکنون این سوال مطرح است که اگر شما در یک خانواده هموطن بهایی یا هموطن ارمنی در ایران متولد می شدید چه امتیازی می توانستید داشته باشید؟ آیا یک بهایی خودش انتخاب کرده که بهایی بدنیا آید؟ یا از همه مهمتر آیا شما انتخاب کردید که مسلمان بدنیا بیایید؟ نه اینطور نیست، پس بهتر است واقع بینانه به جامعه ایران نگاه کنید و دست از بازیهای پشت پرده بردارید. هر انسان حق آزاد زیستن دارد و حق دارد برای خودش و آینده اش تصمیم بگیرد که چطور و چگونه زندگی کند ولی افسوس که در ایران عزیزمان این حق از جانب شما سلب شده و حق انتخاب را از ما گرفته اید.

آقای هاشمی، ما نابودی شما را خواستار نیستیم، ما فرزندان این سرزمین هستیم وایران را دوست داریم. ما دشمنانمان را به صلح و سازش دعوت می کنیم و بطور کل آموخته ایم که خشونت خوشبختی را تضمین نمی کند اما از شما می خواهیم که به حقوق ما احترام بگذارید، ما می خواهیم همگی ( بهایی، ارمنی، آشوری، زرتشتی و ... ) با برخورداری از حقوق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مساوی در کنار هم زندگی کنیم. آیا این امر از نظر شما درخواست زیادی می باشد که باید بخاطرش باتوم و کتک بخوریم یا اینکه زندانی بشویم؟ ما می خواهیم با دنیای خارج بر اساس حفظ استقلال و احترام متقابل ارتباط بر قرار کنیم آیا این حق مسلم ما نیست؟ ما دوست داریم پاسپورت ایرانی در تمام فرودگاه های جهان مورد احترام قرار گیرد. ما نمی خواهیم پاسپورت ایرانی در حد پاسپورت سومالی و یا افغانستان سقوط کند. ما ملتی فرهیخته هستیم که می توانیم در میان ملل پیشرفته و متمدن دنیا جایگاه بسیار شامخی داشته باشیم، دریغ است که در حال حاضر با پاسپورت جمهوری اسلامی تنها می توان به ۲۵ کشور جهان بدون ویزا سفر کرد. نگاهی به لیست آن ۲۵ کشور از جمله بورکینا فاسو، افغانستان و جزایر کومور نشان می دهد که ما در کجای دنیا ایستاده ایم.

آقای هاشمی، بنظر من به عنوان یک فعال جنبش سبز مدنی ایران لازم است شما با اتخاذ موضع شفاف دست از حمایت از رژیم خامنه ای برداشته و بیش از این اجازه ندهید این شخص ( خامنه ای ) ایران عزیز را در آتش شهوت قدرت پرستی خود نیست و نابود کند. ما می دانیم شما منتظر هستید به ایشان ثابت شود که نامه تاریخی ۳ روز قبل از انتخابات خرداد ۱۳۸۸ پیش بینی بسیار درستی بود. تیزهوشی و تیزبینی شما بر همه ما ثابت شد. شما بخوبی پیش بینی کردید که در صورت تقلب در انتخابات، ایران به آتش کشیده خواهد شد ولی قدرت مطلق خامنه ای را چنان کر و کور کرده بود که جلوی پایش را هم نمی دید. شما مرد عاقل، خردمند و دور اندیشی هستید، نگذارید که تمامی آن زحماتی که در طول دوران ریاست خود برای ایران کشیدید را آقای خامنه ای نآبود کند. جنبش سبز به شما امید دارد.

http://rezashahinigorgan.blogspot.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید