رفتن به محتوای اصلی

وخامت وضعیت جسمانی رسول حردانی و عدم رسیدگی مسئولین

وخامت وضعیت جسمانی رسول حردانی و عدم رسیدگی مسئولین
تفسیر از:
نوشین ارشادی
ایران گلوبال- امروز یکم اسفندماه گزارشات رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از وخامت وضعیت جسمانی رسول حردانی زندانی بند4 سالن12 این زندان است.
به گزارش ایران گلوبال، به نقل از بام؛ رسول حردانی مدت هاست با درد و تورم شدید در پاها مواجه شده است اما مسئولین از اعزام وی به بیمارستان جلوگری به عمل می آورند.
بنابرهمین گزارش این زندانی به مدت چهار بار در هفته اخبر به صورت اورژانسی به بهداری زندان رجایی شهر منتقل شده است اما هر بار با بهانه های پزشک بهداری و ممانعت از اعزام به بیمارستان روبرو شده است.
لازم به یادآوری است که رسول چندی پیش از ناحیه پا مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و بعد از بازگشت به زندان به دلیل عدم امکانات پزشکی درد و تورم پاهای وی شروع شده و تا امروز وی را دچار مشکلات عدیده کرده است.
چندیست مسئولین زندان، بدون استنثاء و توجه به وضعیت وخیم زندانیان بیمار آنها را در بهداری، نگهداشته و یا بدون درمان به بند بازمیگردانند و در این یک ماه اخیر تعداد زیادی از زندانیان این زندان در انتظار انتقال به بیمارستان و درمان هستند.
مشخص نیست عدم رسیدگی به این وضعیت با دستور کدام نهاد و سازمان صورت می گیرد که زندانیان بیمار با وخامت وضعیت جسمانی مجبور به تحمل دردهای فراوان هستند.
گفتنی است صبح امروز رمضان احمد کمال نیز در پی عدم رسیدگی های پزشکی اعلام اعتصاب غذا کرده است و این موضوع چیزی به جز شکنجه سفید و آزار و اذیت زندانیان را یادآوری نمی کند.
زندانیان سیاسی عقیدتی ضمن تاکید بر وخامت وضعیت جسمانی رسول حردانی افزودند با توجه به شرایط نامساعد جان این زندانی در خطر است و از تمامی نهادها و سازمان های حقوق بشری خواستار پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به بیماران زندانی شدند.
 
............................
نوشین ارشادی :استفاده از خبر و گزارشات بدون نام نویسنده و منبع امکان پذیر نمی باشد.
 
 
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
زندان رجایی شهر

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید