رفتن به محتوای اصلی

تازه های کرونا از ایران!

تازه های کرونا از ایران!

تازه های کرونا از ایران!

۱. جواد ظریف بعد از سه هفته که مردم ایران به خاطر تصمیمات این حکومت، قتل عام میشوند! به خاطر پرواز ماهان، به خاطر قرنطینه نکردن قم، به خاطر عدم اجازه ورود به تیم سازمان بهداشت جهانی، به خاطر فتوای شستن اجساد برخلاف تاکید و پروتکل سازمان بهداشت جهانی، به خاطر دروغگویی در باره آمار و....
تازه از لانه موش خودش بیرون آمده و توئیت کرده که جامعه جهانی باید به کمک ایران بیاید، چونکه یا همه با هم پیروز میشویم یا همه با هم شکست میخوریم!
دیوث کثافت! همه با همی وجود ندارد. در آلمان یک نفر کشته نشده است. در ایتالیا که اوج این بیماری است، اخبار دقیقه ایی بریف میشود و تا الان دویست نفر کشته شده اند، این امار کشته شدگان یک روز این مملکت هم نیست. بیشرف! ایتالیا را به تعطیلی کشانده اند. هفت میلیارد بودجه گذاشته اند. حکومت شما دزدها فقط به فکر خودش میباشد. خفه شو دهان کثیفت را ببند!

۲. وزیر بهداشت به دولت و کمیسیون امنیت ملی نامه نوشته که کادر بیمارستان دارد به خاطر نداشتن ماسک تلف میشود. نوشته است یک میلیون ماسک هیچی نیست. نوشته دویست میلیون ماسک را دزدیدند و احتکار کردند و کسانی که این کار را میکنند جزو مردم عادی نیستند.
دیروز عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که دانشجویان دانشگاه مشهد مشغول درست کردن لباس کادر پزشکی با نایلون هستند. آنوقت مسعود بهنود الدنگ کثافت به نقل از یکی از افراد تیم سازمان بهداشت جهانی که به تهران رفته است، توئیت کرده که ایشان گفته وضع خیلی خوب است. امکانات بیمارستان عالی است.
از قیافه فردی که مصاحبه میکند معلوم است ترسیده است. با این وجود میگوید روزهای اول شروع این اپیدمی درست عمل نشده. آمار درست نیست.

۳. گیلان و تهران وضعشان بسیار خراب است. گیلان به این خاطر خراب است که با قرنطینه نکردن قم، همه راهی استان گیلان شدند. از قم ویروس را به تهران و استان گیلان صادر کردند. وضع گیلان بخصوص به خاطر نداشتن امکانات پزشکی اسفبار است. گزارش پزشکی منتشر شده میگوید در عرض یک روز، ۲۸ نفر در بیمارستان رشت فوت کرده اند و هزاران هزار نفر فقط در رشت مبتلا شده، جلو بیمارستان صف کشیده اند. در بعضی از بیمارستانها به خاطر کثرت جمعیت مبتلا و نبود پرسنل کافی گفته شده، افراد خانواده به بیمارستان آمده، کار مریض را انجام دهند. مقامات خود جمهوری اسلامی گفته اند تا دو هفته دیگر نصف جمعیت تهران مبتلا میشود. این یعنی فاجعه بین المللی! این اتفاق حتی در ووهان نیفتاد. شهر میلیونی را فورن قرنطینه کردند. قرنطینه پروتکل دارد. فقط این نیست مردم خانه بنشینند. دولت باید مردم خانه نشین را تامین کند. سپاه فقط قرارگاه سرکوب درست کرد جنگ جناحی با روحانی را پیش ببرد، مرکز بحران مدیریت را به نیروهای نظامی منتقل کند. هیچ کاری نکرده اند. خودشان کرور کرور فرار کرده اند. به جای عطف توجه مردم به جدی بودن خطر کرونا، رهبر الدنگ و قاتل گفت چیزی نیست! با یک نمایش مسخره با رئیس جمهور بیل زنی میکنند. امروز در روزنامه های صبح تهران خودشان میگویند هلال احمر چه جوری کمک کند؟ هنوز رئیس ندارد، معلوم نیست کی به کی هست!
چون هیچ جا را تعطیل نکرده اند به گزارش رئیس بانک مرکزی دیروز شش نفر از کارمندان بانک به خاطر کرونا فوت کرده اند!

استان گیلان باید کمپلت قرنطینه شود. باید بیمارستانهای مجهز ساخته شده، فورن مبتلایان بستری شوند. تهران باید فوری قرنطینه و اعتصاب عمومی صورت بگیرد. فاجعه است که برای تائید حرف خامنه ایی یک عده را در میدان ولی عصر در حال رقص نشان میدهند و بقیه تنگ هم ایستاده و نگاه میکنند. فاجعه است. مملکت را به عمد به فنا میدهند. در هیچ کجای دنیا کرونا اینچنین جان مردم را نگرفته است. این نظام مسئول این فاجعه و جنایت عظیم است!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فیس بوک نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید