رفتن به محتوای اصلی

لطفاً تتلو نباشیم !

لطفاً تتلو نباشیم !

لطفاً تتلو نباشیم !
روز گذشته تتلو از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله درخواست کرده بود که به حرمسرایش بروند و فعالان اجتماعی توانستند پیج او را با گزارش به اینستاگرام ببندند .
اما من می خواهم جنبه دیگری از تتلو را گزارش کنم . می خواهم درباره نسل تباهی بنویسم که در تعریف این گروه مردان آزاد هستند تا هر کاری می خواهند بکنند و زنان به دنبال نشان دادن بکارت به مردان .
تتلو می گوید دختر دست نخورده می خواهد . چقدر آدم مثل او داریم ؟ چند مرد را می شناسید که با افتخار از روابط گذشته خود با زنان می گویند ، اما از طرفی برای رابطه و ازدواج دختر باکره می خواهند .
هنوز جامعه به درک‌ و شعوری نرسیده که انسان دارای نیازهایی است و این نیازها با توجه به سرشت انسان باید بر آورده شود .
زنان به اجبار این فرهنگ عقب مانده مجبور به دروغ گفتن هستند . باید به خواستگار یا دوست پسر جدید بگویند که تا کنون با کسی رابطه ای نداشته اند تا پذیرفته شوند .
در آلمان دهها و صدها مورد می شناسیم که حتی افراد تحصیلکرده و با سواد و موفق ایرانی در این جامعه برای گرفتن دختر چشم و گوش بسته راهی ایران می شوند.
فرهنگ ما بر خلاف تصوری که می کنید و پز ۲۵۰۰ سال تمدنش را می دهید به فنا رفته است . هنوز پس ذهن خیلی از مردها دستمال خونی شب زفاف قنج می زند . در این شرایطی که بوجود آورده اید آیا توقعی جز دروغ شنیدن و فریب خوردن و پاره کردن دسترنج دکتر ترمیم بکارت دارید ؟!
به زنان هم باید بگویم بس کنید . شما انسان هستید . شما نیاز دارید . با دروغ گفتن و ادعای نجابت ( از این کلمه حالم بهم می خورد) تنها چیزی که نصیبتان شده بدبختی است . مردها در این ماجرا همیشه برنده اند چرا که اگر ثابت کنند شما دروغ گفته اید دهانشان برایتان شش متر و نیم باز می شود و هر کاری بخواهند می کنند و شما محکومید . دست از این فرهنگ عقب مانده بردارید .
روانشناس و روانکاو دست پرورده این فرهنگ عقب مانده می گویند رابطه قبل از ازواج درست نیست . آنها به خود اجازه می دهند که روابط انسانی شما را تعریف کنند. با آنها گفتگوی زیادی کرده ام و در نتیجه همه معتقدند رابطه قبل از ازدواج باید باشد اما فرهنگ ما نمی پذیرد و به همین دلیل ما می گوییم نباید باشد !
بریزید دور این فرهنگ عقب مانده را که مایه خنده دنیا شده است . چرا باید خودمان را تطبیق بدهیم درحالیکه می توانیم آنرا عوض کنیم .
آقایان محترم ما زنان هم مثل شما آدم هستیم و به اندازه ای که شما رابطه داشته اید رابطه داشته ایم. ما زنان دنبال پرده بکارت و مرد دست نخورده راه نیفتاده ایم اما با دروغ گفتن و فریب دادن شما عقب ماندگی را جلا داده ایم. این ماجرا هم برای ما زنان زشت است و هم برای شما مردان زشت تر . من هر جایی که این مطالب را می نویسم عده ای دشنام می نویسند , باید بگویم من جلوی هر کسی که روابط انسانی را به غلط تعبیر کند می ایستم ، می خواهد هلاکویی باشد یا روانکاوی که در لندن نشسته و خودش را شبیه هنرپیشه های پورن کرده و ادامه ادعای نجابت را به مردم یاد می دهد .
یک جایی باید بفهمیم . خیلی از شما ها هم که تایید می کنید اما باز پس ذهنتان دنبال تفکرات واهی می گردید باید خودتان را درست کنید .
اکثر ما ایرانی ها یک تتلوی درون داریم ، تتلوی بر گرفته از فرهنگ عقب مانده ، تتلوی پیش رو در راهی که تباهی برای ما ترسیم کرده است . این تتلو را جدی بگیریم زیرا زندگی مان را تباه کرده است .
سرمان را از خشتک های یکدیگر بکشیم بیرون و به زندگی خودمان برسیم . به حرف مردم توجه نکنیم . اصل زندگی داشتن رابطه یا نداشتن رابطه در گذشته نیست ، مگر همه ما تجربه نکرده ایم که زندگی چیز دیگری است .
لطفاً تتلو نباشیم

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فیسبوک نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید